هدایت شده از کلبهی نازنینِچای
دارم سعی میکنم وقتی دارم از گربه ها و درخت ها و هرچیز دیگه ای عکس میگیرم به نگاه های بقیه توجه نکنم
هدایت شده از کلبهی نازنینِچای
درود بر بانوان کلبه ایتا🕯
نازنین در تلاش است برای شما تقدمی تهیه ، و به کلبهشما پست کند.
اما این تقدمی یک راز است و مخفی از دیدگان شما.📩
پس تا زمانی که پستچی درِ کلبه شما را بزند و بگوید:
دینگ! بسته شما رسیده!
صبر کنید ☕️
فراموش نکنید این پست+یک پست دلخواه رو از کلبه من رو فور بزنید ⏳
صندوقچهلینکشما | من؟
هدایت شده از دفترچه خاطرات گمشده :)
انقدر که همیشه میخوابم هیچ وقت به کارام نمیرسم🙏
همینه که نیست
عمو من که هرروز وبلاگتو چک میکنم- بزارش دیگه. ( حالا فکرکن من اشتباه فهمیده باشم کی عکسو گرفته یا اص
دیدن اون عکس آخرش حسرت میشه.
راستش ممکنه هر موقعی، به معنای واقعی: هر موقعی- خواب باشم. یا برعکس، هر موقعی بیدار باشم.
نکته ـش اینه که در هر ساعتی از شبانه روز، "خواب بودی؟"میتونه جوابش "آره" باشه. سه صبح، هفت شب، دو ظهر، مهم نیست. مهم اینه که کِی دلم نخواسته چشمامو باز نگه دارم.