همینه که نیست
بیاید یکم حرف بزنیم؟
جواب ناشناسا میره تو یعنی کی میتونه باشهه؟
و بعد وقتی میفهمم یه نفر رو عینکم پا گذاشته دلم میخواد از فحشایی استفاده کنم که فقط تو دعوای قمه کشی لاتا شنیده بودم.
چقدر خمیر درست کردن اعصاب میخواددد. مخصوصا خمیرِ دونات و خمیرِ نون پیتزا. تاحالا انقدر تو کنترل خشمم موفق نبودم.
تاحالا گفته بودم وقتی تنها قدم میزنم دوست پیدا میکنم؟
منظورم اینه که، مثلا وقتی دارم پیاده روی میکنم- به سمت هرجایی، اگه تو مسیرم یه سنگ، درِ بطری یا یه چیزِ شوت پذیر باشه، هی شوتش میکنم، تا جایی که میتونم با خودم هم مسیرش میکنم و با خودم جلو میبرمش.
تا جایی که دیگه از مسیر زیادی خارج شه یا بره یه جایی که نتونم شوتش کنم(مثلا شوت شه وسط خیابون، یا بیفته تو یه شیار)
اینا دوستای بِشوتی من هستن، وقتی تنهام، با من هم مسیر میشن و سرگرم میشم☝🏻(فقط باید مواظب باشم سنگا رو به رینگِ لاستیک ماشینا و پایِ مَرْدُم نَشوتم.)