سحر میتونه در بدترین حالت بهتر از ده دوازده تا آدم عاقل و بالغ و سالم منو بخندونه. و من ازش ممنونم☝🏻( هه شما سحر ندا- چیز. ببخشید؟ )
همینه که نیست
قبل از جنگ بیشتر تو دنیای واقعی زندگی می کردم. خیلی بیشتر
باید به دنیای واقعی برگردم