همینه که نیست
میشه برگردیم به اونموقع که هممون تلگرام وصل بودیم و فرت و فرت از دیلی همدیگه فوروارد میکردیم؟
چون با خوندن یه پیامِ ساده از اونموقع میتونم برای ساعت ها بخندم.
من آرشیوِ تفاضل رو میخوام، دیلیِ سحر، زرا، گلابدوز، سید، نازنین و ناوزنین ـو میخوام. من بات آهنگ پیداکن ـمو میخوام. من دیلی تلگراممو میخوام. من یوتیوب میخوام. سه تفنگدار و تندشات متمیرال. منو برگردونیدد🗣😭