همینه که نیست
من حسود نیستم، فقط برام سوال شده که چرا وقتی به اون صورت علم ـش رو نداره و خودش هم ایرادات قابل توجه
بیا خوشبین باشیم و بگیم هرکسی از یه جایی شروع میکنه و انشالله که موفق باشه.
"خب وقتی تازه کتاب خریدی و هنوز اون قبلی ـارو نخوندی، چرا میخوای بازم کتاب بخری؟"🗣
And you don't seem to understand...
بله، من هنوزم به تماشای آسمون ادامه می دم و سرم رو بالا نگه می دارم، حتی اگه به همین خاطر گردنم در آستانه ی نصف شدن باشه.
صحن انقلاب این شکلی ـه که دو متر قدم بزن- و تبریک میگم، حالا عکس پنج نفر رو خراب کردی، تو پس زمینه عکس دوازده نفر هستی، و تو تماس تصویریِ یه شیش هفت نفری هم دیده شدی.