همینه که نیست
⭐️ذلتِ نغاشی! (بَس شده) شما با ذکرِ جنسیت، حالت صورت، لب، مو ها، چشم ها، ابرو، بدن و هر جزئیاتی که
بچه ها توصیفاتتون دیگه خیلی داره دارک رومنسی میشه ها قشنگا🥰
همینه که نیست
خب الان محتوایِ اصلی اینجا بین ذلت های نغاشی گم میشهه😭
همه رو انتقال میدم آرشیو، بعد از اینجا پاکشون میکنم(اونایی که تگ دارن رو میزارم بمونه)
اگه هنوز نقاشی ـیتون رو نکشیدم، خواهم کشید، بنده انسانم، صبور باشید، عشقید 💘
در نظر داشته باشید که ذلتِ نغاشیه و همش فانه و برای خندیدن، وگرنه بنده هیچ ادعایی در داشتن مهارتی به اسم نقاشی ندارم.