همینه که نیست
- بیا دنبالِ آبی بگردیم
خیلی عجولانه و غیرِ یک دست ـه. ولی بد نیست. میدونی.
چون چند تا دیگه از من تو ذهنم هست که باهم فکر میکنیم، تصمیم میگیریم، جوک میسازیم، حرف میزنیم، و میدونی کی کاپیتانه؟ اون دلقکه.
هدایت شده از رِیحآبی
کم کم از بیخوابی جمله بندی هام داره متلاشی میشه
این علائم خوب نیست