هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
بعضی نوجوونها پس از تیک خوردن یک مورد از لیست کارهاشون به chess.com پناه میبرن و بعدش iykyk میکنن.
و اگه اون آدما پیشم بودن، این خوشبختی و خوشحالی در اعلا، والا و مطلق ترین حالتِ خودش بود.
دلم میخواد بگم چرا خوشحالم، اما بعضی اوقات این باعث غبطه خوردن میشه، و من دوست ندارم کسی با خوندن از شادیِ من، جمله ای رو با "کاشکی منم..." شروع کنه.