همینه که نیست
نیمدونم اگه لینکِ دیلی تلگرام رو بزارم هنوزم اونجا احساس امنیت میکنم یا نه
بنده در تلگرام بی ادب بودم میترسم به کسی لینک بدم
به جای استوری گذاشتن از توهماتی که واقعی نیستن، اگه روی واقعی شدنش وقت بزاره، بدون اینکه بخواد استوری بزاره بقیه متوجهش میشن.
همینه که نیست
آهنگِ خوناشامِ مترزک🙏🏻🙏🏻🙏🏻
چقدر کلمه ی عیجبی به نظر میرسه، خون آشام، خوناشام، خونآشام...
همینه که نیست
آهنگِ خوناشامِ مترزک🙏🏻🙏🏻🙏🏻
"من- وسطِ روز ماهو دیدم، از توی آسمون ستاره چیدم، آره همه ی دنیام همیناست، ولی تو اوجش بازم از خواب پریدم"
همینه که نیست
"من- وسطِ روز ماهو دیدم، از توی آسمون ستاره چیدم، آره همه ی دنیام همیناست، ولی تو اوجش بازم از خواب
چقدر فارسی گوش دادن بهم نمیا-
همینه که نیست
من آدمی نیستم که عمدا از این عکسا بگیرم
ولی چون دوستِ جدید ازم گرفتش و اونجارو دوست داشتم
میزارمش