همینه که نیست
آهنگِ خوناشامِ مترزک🙏🏻🙏🏻🙏🏻
"من- وسطِ روز ماهو دیدم، از توی آسمون ستاره چیدم، آره همه ی دنیام همیناست، ولی تو اوجش بازم از خواب پریدم"
همینه که نیست
"من- وسطِ روز ماهو دیدم، از توی آسمون ستاره چیدم، آره همه ی دنیام همیناست، ولی تو اوجش بازم از خواب
چقدر فارسی گوش دادن بهم نمیا-
همینه که نیست
من آدمی نیستم که عمدا از این عکسا بگیرم
ولی چون دوستِ جدید ازم گرفتش و اونجارو دوست داشتم
میزارمش
همینه که نیست
چقدر از پشت با چادر بلاگرمذهبی به نظر میام
بخدا اگه ازوناش باشم