هدایت شده از ☫ 𝗔𝗱𝗮𝗿𝗮 𝗰𝗼𝗿𝗲:
اینطوری خودشون میرن و هرچی که دوست داشته باشن رو میخرن.
هدایت شده از چای و ایوون
میدونید ستارههاینیلگون
داشتم به این نتیجه میرسیدم
خیلی از ما هیچوقت
آنچه که شایسته ست رو نمیبینیم
فقط تمرکزمون روی بدترینحالت، بدترینشکلممکن، بدترین اشتباهممکن و.. میمونه
هدایت شده از چای و ایوون
آخه چرا؟
چربعصیهامون ساعت ها روی یه اشتباه کوچیک /اتفاق تلخ متمرکز میشیم و کل روز بهش فکر میکنیم ولی به اون اندازه به اتفاق خوب کوچیک فکر نمیکنیم؟
همینه که نیست
غزل کوجای💔
جدی وایسو برم بهش پیام بدم گیم بزنیم دلم براش تنگ شده😭