همینه که نیست
من بعضی موقعها، يكی از دغدغه هام اينه كه اگه بميرم كی به دوستای مجازيم خبر ميده
لطفا اگه مُردم یکی از ادمین های دیلیم که خبردار شده به بقیه خبر بده مرسیممنون☝🏻
هدایت شده از • کرمیتِ خسته •
https://eitaa.com/KetchupndMustard/2307
درخواست دوست شدن با مادربزرگ پرستش را دارم
هدایت شده از عبد العرشیا !
کاری به تضاد اسم و میوه ی تو سینی ندارم ولی گریپ مگه فرود میاد ؟ مگه گریپ فروت نبود ؟
هدایت شده از فروپاشی روانی
فکر کن تو خلق شدی برای اینکه حسرت افلاک و مایهی غبطهی فرشتگان بشی، ولی ترجیح دادی تمام روزت رو راجعبه گردنبند کج اقدسخانوم و پسرک کلهحنایی شهلا خانوم غیبت کنی