وقتی در یخچالو باز میکنم و یه نصفه هندونه ی قرمزَ آبدار میبینم تبدیل میشم به بچه ترین و خوشحال ترین آدم تو خونه.
همینه که نیست
کاش منبع بی پایانی از شکلات داشتم
کاش منبع بی پایانی از کشک داشتم
همینه که نیست
وقتی در یخچالو باز میکنم و یه نصفه هندونه ی قرمزَ آبدار میبینم تبدیل میشم به بچه ترین و خوشحال ترین
کسی میدونه چرا مامانم هر پنج دقیقه یه بار بهم یا آوری میکنه هندونه هارو تموم نکنم و برای بقیه هم بزارم؟