هدایت شده از • کرمیتِ خسته •
همینه که نیست
لیبرا ، فکر میکنی خیلی بانمکی؟ چون هستی.
ولی من اینطور فکر نمیکردَ-
همینه که نیست
لیبرا ، فکر میکنی خیلی بانمکی؟ چون هستی.
این طالع ها هم هرچند وقت یه بار ازم تعریف میکنن و اعتماد به نفسی که در طول هفته از دست داده بودم رو بهم برمیگردونن.