هدایت شده از عبد العرشیا !
به نام خدای ادب .
(میدونم این تقدیمی بدرد اینجا نمیخوره ولی خب)
سومین تقدیمی عبد العرشیا [وجود] بدین مضامین است💕🛐 >>>
۱. شما این پیام و میفرستی تو چنلت .
۲. یک نقطه قوت و ضعف شخصیتم رو بهم تو پیویم میگید .
۳. من یک شعر از کتاب وجود فاضل نظری تقدیم به دیلی/چنل شما میکنم و یک کلمه تقدیم اکانت شما میکنم ..
" به امید رسوندن تقدیمیا بهتون💘😛 "
همینه که نیست
امسال هم تموم شد. ولی ایندفعه واقعا درد داره. واقعا دارم احساسش میکنم.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
School Day
همینه که نیست
امسال هم تموم شد. ولی ایندفعه واقعا درد داره. واقعا دارم احساسش میکنم.
منم همینطور ریحابی منم💔