همینه که نیست
اولین کتابایی که امسال خریدم رو امروز خریدم.
خوشحالم که اینهمه کتاب یه جا خریدم
یه احساس آرامشی میده
انگار هروقت بخوام میتونم به جایی پناه ببرم
هدایت شده از کلبهینمگرفتهفاذر.
نمیدونم چرا ولی با " خانوم" بشتر از "خانم " کنار میام.
ولی خب هرچی ادبیات بگه همونه! سمعا و طاعتا🙏.