هدایت شده از کلبهینمگرفتهفاذر.
نمیدونم چرا ولی با " خانوم" بشتر از "خانم " کنار میام.
ولی خب هرچی ادبیات بگه همونه! سمعا و طاعتا🙏.
همینه که نیست
رابطه ی منو نازنین این شکلیه که: "یاعلی، بوث"👍🏻
نازنین بگو"انشالله"☝🏻☝🏻☝🏻