هدایت شده از بادماراخواهدبرد
دفترم مثل شب های روشنه،صدهزار بار اسمتو اوردم اما یکبار هم از خودم ننوشتم.
این گیتار الکتریکی ـی که نوازنده ی چاوشی وسط آهنگا میزنه، برایِ واقعی روحمو نوازش میکنه.
"هروقت دیدمت..."
"بزار همدیگه رو ببینیم..."
"وقتی دیدیم همدیگه رو..."
پس کِی میبینمتتت؟؟؟(روانی شودَ-)
همینه که نیست
همیشه قدردان کسایی که ازم عکسایِ قشنگ میگیرن میمونم.
همیشه یه اسپشیال تنکس به انسیه و نازنین بدهکارم
چه کیوت
یارو یه چنل زده هرشب برای دوستش اهنگ شب بخیر میفرسته
یاعلیییی چه آدمای نازی وجود دارننن
امیدوارم دوستیشون( شایدم رابـ-🤨🤨🤨 )همیشه همینقدر ناز بمونه😭