این گیتار الکتریکی ـی که نوازنده ی چاوشی وسط آهنگا میزنه، برایِ واقعی روحمو نوازش میکنه.
"هروقت دیدمت..."
"بزار همدیگه رو ببینیم..."
"وقتی دیدیم همدیگه رو..."
پس کِی میبینمتتت؟؟؟(روانی شودَ-)
همینه که نیست
همیشه قدردان کسایی که ازم عکسایِ قشنگ میگیرن میمونم.
همیشه یه اسپشیال تنکس به انسیه و نازنین بدهکارم
چه کیوت
یارو یه چنل زده هرشب برای دوستش اهنگ شب بخیر میفرسته
یاعلیییی چه آدمای نازی وجود دارننن
امیدوارم دوستیشون( شایدم رابـ-🤨🤨🤨 )همیشه همینقدر ناز بمونه😭
واقعا دیروز( قبل از ساعت صفر )فقط ۶ ساعت از گوشی استفاده کردم؟
انقدر که من احساسِ دوری جویی از گوشی به علت استفاده ی زیاد دارم، باورم نمیشه همینقدر بوده باشه
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لیبرا ،توی انتخابت تجدید نظر کن. شاید جورِ دیگه ای بهتر بشه ؟
همینه که نیست
لیبرا ،توی انتخابت تجدید نظر کن. شاید جورِ دیگه ای بهتر بشه ؟
وای الان روانی میشممممسخخثنینی