نیاز دارم یه جا باشه که هیچکس به بلند بودن صدام اهمیتی نده، صدا اکو بشه و بعد به شیطانی خندیدن بپردازم🙏🏻
به هرحال، بعضی موقع ها باید انقدر کتاب خوند و به انسان هایِ خیالی توجه کرد، تا میزانی که انسان های واقعی قساوت و شرارت دارن رو فراموش کرد
باید به خودم یادآوری کنم که تا سریال قبلی رو تموم نکردم نباید یدونه جدیدشو شروع کنم.