نیاز دارم یه جا باشه که هیچکس به بلند بودن صدام اهمیتی نده، صدا اکو بشه و بعد به شیطانی خندیدن بپردازم🙏🏻
به هرحال، بعضی موقع ها باید انقدر کتاب خوند و به انسان هایِ خیالی توجه کرد، تا میزانی که انسان های واقعی قساوت و شرارت دارن رو فراموش کرد
باید به خودم یادآوری کنم که تا سریال قبلی رو تموم نکردم نباید یدونه جدیدشو شروع کنم.
من همون عینکی ـه با لباس راه راهی ـم که بعد از ظهرا تو محله ـشون میدوئه، چون مثل همیشه دیرش شده. ( میخواست پنج دقیقه بیشتر بخوابه )