عشقای دل مننن و رفیقای قشنگم روزتون مبارک
از دخترایی که ارتباطمون کم شده ولی هنوز عمیقه و دخترایی که پیشم بودن و بهشون اعتماد دارم و دخترایی که وقتی باهاشون حرف میزنم خوشحال میشم و دخترایی که پیششون خوش میگذره اگر فقط نگاه هم کنین و دخترایی که مهربونن و خیلی عزیزن و دخترای پایه و نانازی و دخترای شجاع و در آخر تموم دخترای دنیا
و دخترای کافه چایی و اینکه بیش از حد دوستون دارم روزتون مبارککککک
اگر اسمتون نبود،ببخشید ولی شماهم خیلی دوست دارمممم
(بچه ها لطفا بزنین روی کلمات لینک دار
اسماتون هست لینک نیست😭🤣)