28.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پوست
#زیبایی
🔻انواع پاکسازی خانگی پوست
✅در این ویدیو با حضور دکتر تفضلی در مورد اینکه #رفع_یبوست می تواند تاثیر خوبی روی #شادابی_پوست داشته باشد همچنین استفاده از آب ولرم به صورت ناشتا تاثیر خوبی در اصلاح #کبد دارد صحبت می کنیم.
این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️
#پوست
#زیبایی
#یبوست
✨مجله خبری طب و تمدن برای همه
گلچین مباحث کاربردی طب به زبان ساده
@teb_asan
10.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پوست
#زیبایی
🔻توصیه های طب سنتی در مورد #کرم_ضدآفتاب
✅در این ویدیو با حضور دکتر تفضلی در مورد اینکه استفاده از #کرم_ضدآفتاب بسیار توصیه می شود همچنین استفاده از #روغن_گلسرخ برای آفتاب سوختگی بسیار مفید است صحبت می کنیم.
این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️
#پوست
#زیبایی
#کرم
#روغن_گل_سرخ
✨مجله خبری طب و تمدن برای همه
گلچین مباحث کاربردی طب به زبان ساده
@teb_asan
22.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ناتوانی_جنسی
🔻#ناتوانی_جنسی در مردان از نگاه طب سنتی
✅در این ویدیو با حضور دکتر زنده دل در مورد اینکه بحث #ناتوانی_جنسی موضوع مهم و گسترده ای هست و همچنین #ریشه خیلی از اختلافات زندگی و #زناشویی مربوط به این موضوع است و آمارها نشان می دهد یک سوم جمعیت جهان دچار این مشکل هستند صحبت می کنیم.
این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️
#زود_انزالی
#مسائل_جنسی
#جنسی
#زناشویی
#سبک_زندگی
#جماع
✨مجله خبری طب و تمدن برای همه
گلچین مباحث کاربردی طب به زبان ساده
@teb_asan
24.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#زود_انزالی
🔻دلایل #انزال_زودرس از نگاه طب سنتی
✅در این ویدیو با حضور دکتر زنده دل در مورد ژنتیک، مشکلات هورمونی و افسردگی که دلایل اصلی انزال زودرس صحبت می کنیم.
این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️
#زود_انزالی
#مسائل_جنسی
#جنسی
#زناشویی
#سبک_زندگی
#جماع
✨مجله خبری طب و تمدن برای همه
گلچین مباحث کاربردی طب به زبان ساده
@teb_asan
39.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#زود_انزالی
#مزاج
🔻تأثیر #مزاج در #انزال_زودرس از نگاه طب سنتی
✅در این ویدیو با حضور دکتر زنده دل در مورد نوع #مزاج در #ناتوانی_جنسی و تأثیر آن در انزال زودرس از نگاه طب سنتی صحبت می کنیم.
این پست رو با عزیزانتون به اشتراک بذارین ❤️
#زود_انزالی
#مسائل_جنسی
#جنسی
#زناشویی
#سبک_زندگی
#جماع
✨مجله خبری طب و تمدن برای همه
گلچین مباحث کاربردی طب به زبان ساده
@teb_asan
🌿🍚فواید آویشن و نمك طبیعی:
«داروی سَعتر طب اسلامی»
💎۱. تقویت بینایی
💎۲. درمان بیماری های قلب
💎۳. درمان بزرگ شدن قلب
💎۴. درمان درد قلب
💎۵. رفع گرفتگی عروق
💎۶. رفع گرفتگی کبد و طحال
💎۷. رفع گرفتگی مجاری ادرار(حبس بول)
💎۸. درمان یبوست
💎۹. درمان سوء هاضمه
💎۱۰. درمان روده تحریک پذیر
💎۱۱. درمان غلبه بلغم یعنی یک سوم بیماری ها(ضعف حافظه، خلط گلو، ضعف حواس، کمردرد و پادرد، کسالت و خستگی، ریزش مو، شکنندگی ناخن، نامنظمی خواب و...)
💎۱۲. افزایش آب منی
💎۱۳. شیر افزا
💎۱۴. خوشبو کننده دهان
💎۱۵. درمان سفتی معده(تمام مشکلات گوارشی)
💎۱۶. درمان بیماری های دهان و دندان
💎۱۷. درمان آبسه دندان و لثه
💎18. درمان سستی آلت
💎19. تقویت نیروی جنسی
✅توجه: بهتر است آویشن و نمک به نسبت ۳ به ۱ باشد.
✨مجله خبری طب و تمدن اسلامی
گلچین مباحث کاربردی تمدن و سبک زندگی با محوریت طب
@teb_asan
5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از قواعد کفار تبعیت نکن!
.
محمد جواد حواجه وند
#سند۲۰۳۰
#برابری_جنسیتی
#اسناد_بین_المللی_عامل_استحاله
✨مجله خبری طب و تمدن اسلامی
گلچین مباحث کاربردی تمدن و سبک زندگی با محوریت طب
@teb_asan
دانلود برنامه اندرویدی جامع الاحادیث:
https://cafebazaar.ir/app/org.crcis.noorhadith
الکافي ج ۲، ص ۶۲۴
امیرالمؤمنین (علیه السلام)
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ جَعْفَرٍ عَنِ اَلسَّيَّارِيِّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ بَكْرٍ عَنْ أَبِي اَلْجَارُودِ عَنِ اَلْأَصْبَغِ بْنِ نُبَاتَةَ عَنْ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ صَلَوَاتُ اَللَّهِ عَلَيْهِ أَنَّهُ قَالَ: وَ اَلَّذِي بَعَثَ مُحَمَّداً صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ بِالْحَقِّ وَ أَكْرَمَ أَهْلَ بَيْتِهِ مَا مِنْ شَيْءٍ تَطْلُبُونَهُ مِنْ حِرْزٍ مِنْ حَرَقٍ أَوْ غَرَقٍ أَوْ سَرَقٍ أَوْ إِفْلاَتِ دَابَّةٍ مِنْ صَاحِبِهَا أَوْ ضَالَّةٍ أَوْ آبِقٍ إِلاَّ وَ هُوَ فِي اَلْقُرْآنِ فَمَنْ أَرَادَ ذَلِكَ فَلْيَسْأَلْنِي عَنْهُ قَالَ فَقَامَ إِلَيْهِ رَجُلٌ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ أَخْبِرْنِي عَمَّا يُؤْمِنُ مِنَ اَلْحَرَقِ وَ اَلْغَرَقِ فَقَالَ اِقْرَأْ هَذِهِ اَلْآيَاتِ: «اَللّٰهُ اَلَّذِي نَزَّلَ اَلْكِتٰابَ وَ هُوَ يَتَوَلَّى اَلصّٰالِحِينَ » «وَ مٰا قَدَرُوا اَللّٰهَ حَقَّ قَدْرِهِ » إِلَى قَوْلِهِ «سُبْحٰانَهُ وَ تَعٰالىٰ عَمّٰا يُشْرِكُونَ » فَمَنْ قَرَأَهَا فَقَدْ أَمِنَ اَلْحَرَقَ وَ اَلْغَرَقَ قَالَ فَقَرَأَهَا رَجُلٌ وَ اِضْطَرَمَتِ اَلنَّارُ فِي بُيُوتِ جِيرَانِهِ وَ بَيْتُهُ وَسَطَهَا فَلَمْ يُصِبْهُ شَيْءٌ ثُمَّ قَامَ إِلَيْهِ رَجُلٌ آخَرُ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ إِنَّ دَابَّتِيَ اِسْتَصْعَبَتْ عَلَيَّ وَ أَنَا مِنْهَا عَلَى وَجَلٍ فَقَالَ اِقْرَأْ فِي أُذُنِهَا اَلْيُمْنَى: «وَ لَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِي اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ اَلْأَرْضِ طَوْعاً وَ كَرْهاً وَ إِلَيْهِ يُرْجَعُونَ » فَقَرَأَهَا فَذَلَّتْ لَهُ دَابَّتُهُ وَ قَامَ إِلَيْهِ رَجُلٌ آخَرُ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ إِنَّ أَرْضِي أَرْضٌ مَسْبَعَةٌ وَ إِنَّ اَلسِّبَاعَ تَغْشَى مَنْزِلِي وَ لاَ تَجُوزُ حَتَّى تَأْخُذَ فَرِيسَتَهَا فَقَالَ اِقْرَأْ «لَقَدْ جٰاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مٰا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُفٌ رَحِيمٌ `فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِيَ اَللّٰهُ لاٰ إِلٰهَ إِلاّٰ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ اَلْعَرْشِ اَلْعَظِيمِ » فَقَرَأَهُمَا اَلرَّجُلُ فَاجْتَنَبَتْهُ اَلسِّبَاعُ ثُمَّ قَامَ إِلَيْهِ آخَرُ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ إِنَّ فِي بَطْنِي مَاءً أَصْفَرَ فَهَلْ مِنْ شِفَاءٍ فَقَالَ نَعَمْ بِلاَ دِرْهَمٍ وَ لاَ دِينَارٍ وَ لَكِنِ اُكْتُبْ عَلَى بَطْنِكَ آيَةَ اَلْكُرْسِيِّ وَ تَغْسِلُهَا وَ تَشْرَبُهَا وَ تَجْعَلُهَا ذَخِيرَةً فِي بَطْنِكَ فَتَبْرَأُ بِإِذْنِ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَفَعَلَ اَلرَّجُلُ فَبَرَأَ بِإِذْنِ اَللَّهِ ثُمَّ قَامَ إِلَيْهِ آخَرُ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ أَخْبِرْنِي عَنِ اَلضَّالَّةِ فَقَالَ اِقْرَأْ يس فِي رَكْعَتَيْنِ وَ قُلْ يَا هَادِيَ اَلضَّالَّةِ رُدَّ عَلَيَّ ضَالَّتِي فَفَعَلَ فَرَدَّ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَيْهِ ضَالَّتَهُ ثُمَّ قَامَ إِلَيْهِ آخَرُ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ أَخْبِرْنِي عَنِ اَلْآبِقِ فَقَالَ اِقْرَأْ «أَوْ كَظُلُمٰاتٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ يَغْشٰاهُ مَوْجٌ مِنْ فَوْقِهِ مَوْجٌ» إِلَى قَوْلِهِ «وَ مَنْ لَمْ يَجْعَلِ اَللّٰهُ لَهُ نُوراً فَمٰا لَهُ مِنْ نُورٍ » فَقَالَهَا اَلرَّجُلُ فَرَجَعَ إِلَيْهِ اَلْآبِقُ ثُمَّ قَامَ إِلَيْهِ آخَرُ فَقَالَ يَا أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ أَخْبِرْنِي عَنِ اَلسَّرَقِ فَإِنَّهُ لاَ يَزَالُ قَدْ يُسْرَقُ لِيَ اَلشَّيْءُ بَعْدَ اَلشَّيْءِ لَيْلاً فَقَالَ لَهُ اِقْرَأْ إِذَا أَوَيْتَ إِلَى فِرَاشِكَ: «قُلِ اُدْعُوا اَللّٰهَ أَوِ اُدْعُوا اَلرَّحْمٰنَ أَيًّا مٰا تَدْعُوا» إِلَى قَوْلِهِ «وَ كَبِّرْهُ تَكْبِيراً » ثُمَّ قَالَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ مَنْ بَاتَ بِأَرْضٍ قَفْرٍ فَقَرَأَ هَذِهِ اَلْآيَةَ: «إِنَّ رَبَّكُمُ اَللّٰهُ اَلَّذِي خَلَقَ اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ اَلْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيّٰامٍ ثُمَّ اِسْتَوىٰ عَلَى اَلْعَرْشِ» إِلَى قَوْلِهِ: «تَبٰارَكَ اَللّٰهُ رَبُّ اَلْعٰالَمِينَ » حَرَسَتْهُ اَلْمَلاَئِكَةُ وَ تَبَاعَدَتْ عَنْهُ اَلشَّيَاطِينُ قَالَ فَمَضَى اَلرَّجُلُ فَإِذَا هُوَ بِقَرْيَةٍ خَرَابٍ فَبَاتَ فِيهَا وَ لَمْ يَقْرَأْ هَذِهِ اَلْآيَةَ فَتَغَشَّاهُ اَلشَّيْطَانُ وَ إِذَا هُوَ آخِذٌ بِخَطْمِهِ فَقَالَ لَهُ صَاحِبُهُ أَنْظِرْهُ وَ اِسْتَيْقَظَ اَلرَّجُلُ فَقَرَأَ اَلْآيَةَ فَقَالَ اَلشَّيْطَانُ لِصَاحِبِهِ أَرْغَمَ اَللَّهُ أَنْفَكَ اُحْرُسْهُ اَلْآنَ حَتَّى يُصْبِحَ فَلَمَّا أَصْبَحَ رَجَعَ إِلَى أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ فَأَخْبَرَهُ
وَ قَالَ لَهُ رَأَيْتُ فِي كَلاَمِكَ اَلشِّفَاءَ وَ اَلصِّدْقَ وَ مَضَى بَعْدَ طُلُوعِ اَلشَّمْسِ فَإِذَا هُوَ بِأَثَرِ شَعْرِ اَلشَّيْطَانِ مُجْتَمِعاً فِي اَلْأَرْضِ .
https://noorlib.ir/book/view/1348?volumeNumber=2§ionNumber=1&pageNumber=624&viewType=html
#حرز
اصول کافی / ترجمه مصطفوی
اصبغ بن نباته از امير المؤمنين عليه السّلام حديث كند كه فرمود: سوگند بدان كه محمد (صلّى الله عليه و آله) را بحقيقت برانگيخته و خاندانش را گرامى داشته هيچ چيزى نيست كه شما آن را بجوئيد از حرز و دعاهائى كه براى محافظت از سوختن يا غرق شدن يا دزد يا گريختن چهارپائى از دست صاحبش يا گمشدهاى يا بندۀ فرارى، جز اينكه در قرآن است، هر كه خواهد از من بپرسد (تا باو بگويم) گويد: پس مردى برخاست و عرضكرد: يا امير المؤمنين مرا آگاه كن از آنچه براى محافظت از سوختن و غرق شدن است؟ فرمود: اين آيات را بخوان:«
اَللّٰهُ اَلَّذِي نَزَّلَ اَلْكِتٰابَ وَ هُوَ يَتَوَلَّى اَلصّٰالِحِينَ »(سورۀ اعراف آيه ۱۹۶ - و اول آيه اين طور است:«
إِنَّ وَلِيِّيَ اَللّٰهُ اَلَّذِي نَزَّلَ اَلْكِتٰابَ »... و آيۀ:«
وَ مٰا قَدَرُوا اَللّٰهَ حَقَّ قَدْرِهِ »تا بگفتارش:«
سُبْحٰانَهُ وَ تَعٰالىٰ عَمّٰا يُشْرِكُونَ »(سورۀ زمر آيه ۱۷ - و تمام آيه اين طور است:«
وَ مٰا قَدَرُوا اَللّٰهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَ اَلْأَرْضُ جَمِيعاً قَبْضَتُهُ يَوْمَ اَلْقِيٰامَةِ وَ اَلسَّمٰاوٰاتُ مَطْوِيّٰاتٌ بِيَمِينِهِ سُبْحٰانَهُ وَ تَعٰالىٰ عَمّٰا يُشْرِكُونَ » پس هر كه اين آيات را بخواند از سوختن و غرق شدن ايمن است، گويد: پس مردى آن را خواند و آتش در خانههاى همسايگانشانش در گرفت و خانۀ او هم وسط آن خانهها بود و (از بركت آن آيات كه خوانده بود) آسيبى باو نرسيد، سپس مرد ديگرى برخاست و عرضكرد: يا امير المؤمنين حيوانى كه زير پاى من هست چموشى ميكند و من از آن ترسانم؟ فرمود: در گوش راستش (اين آيه را) بخوان:«
وَ لَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِي اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ اَلْأَرْضِ طَوْعاً وَ كَرْهاً وَ إِلَيْهِ يُرْجَعُونَ »(سورۀ آل عمران آيه ۸۳) و آن مرد اين آيه را خواند و آن حيوان براى او رام گرديد. مرد ديگرى برخاست و عرضكرد: اى امير مؤمنان سرزمين ما جاى درندگان است و درندگان بخانۀ من درآيند و تا شكار خود را نگيرند از آنجا نگذرند؟ فرمود:(اين دو آيه را) بخوان:«
لَقَدْ جٰاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مٰا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُفٌ رَحِيمٌ*`فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِيَ اَللّٰهُ لاٰ إِلٰهَ إِلاّٰ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ اَلْعَرْشِ اَلْعَظِيمِ »(سورۀ توبه آيههاى ۱۳۸ و ۱۳۹) پس آن مرد اين دو آيه را خواند و درندگان از او دور شدند. سپس مرد ديگرى برخاست و عرضكرد: اى امير مؤمنان در شكم من آب زردى است (كه موجب بيمارى من شده است) آيا شفائى دارد؟ فرمود: آرى (بىپول) و بدون صرف كردن درهمى و نه دينارى، بنويس آية الكرسى را بر شكمت و آن را بشوى و بياشام و آن را در شكمت ذخيره كن (محتمل است مقصود اين باشد كه تا مقدارى از زمان روى آن چيزى مخور كه در شكمت بماند) بخواست خداى عز و جل بهبودى يابى و آن مرد انجام داد و بخواست خداوند بهبودى يافت. سپس ديگرى برخاست و عرضكرد: يا أمير المؤمنين از (آنچه براى پيدا كردن حيوان) گمشده (فايده دارد) مرا آگاه فرما؟ فرمود: سورۀ يس را در دو ركعت نماز بخوان و بگو:«يا هادى الضالة رد ضالتى»(يعنى اى راهنماى گمشده گمشدۀ مرا بمن باز گردان) پس آن را انجام داد و خداى عز و جل حيوان گمشدهاش را باو برگردانيد. سپس ديگرى برخاست و عرضكرد: اى امير مؤمنان براى بندۀ گريخته دستورى فرما فرمود: بخوان (اين آيه را): «
أَوْ كَظُلُمٰاتٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ يَغْشٰاهُ مَوْجٌ مِنْ فَوْقِهِ مَوْجٌ »تا گفتارش:«
وَ مَنْ لَمْ يَجْعَلِ اَللّٰهُ لَهُ نُوراً فَمٰا لَهُ مِنْ نُورٍ »(سورۀ نور آيه ۴۰) و آن مرد آن را گفت و بندۀ فراريش بسوى او بازگشت. سپس مرد ديگرى برخاست و عرضكرد: يا أمير المؤمنين براى ايمنى از دزدى چيزى بفرما زيرا كه پيوسته پشت سرهم شبها از من دزدى شود؟ فرمود: چون ببستر خواب رفتى (اين آيه را بخوان): «
قُلِ اُدْعُوا اَللّٰهَ أَوِ اُدْعُوا اَلرَّحْمٰنَ أَيًّا مٰا تَدْعُوا »تا گفتارش:«
وَ كَبِّرْهُ تَكْبِيراً »(سورۀ اسراء آيه ۱۱۰) سپس امير المؤمنين عليه السّلام فرمود: هر كس در بيابانى خالى از سكنه شبى را بسر برد و اين آيه را بخواند«
إِنَّ رَبَّكُمُ اَللّٰهُ اَلَّذِي خَلَقَ اَلسَّمٰاوٰاتِ وَ اَلْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيّٰامٍ ثُمَّ اِسْتَوىٰ عَلَى اَلْعَرْشِ »تا گفتارش:«
تَبٰارَكَ اَللّٰهُ رَبُّ اَلْعٰالَمِينَ » (سورۀ اعراف آيه ۵۴) فرشتگان او را محافظت كنند و شياطين از او دور شوند، گويد: پس آن مرد (يعنى مردى كه براى ايمنى از دزدى پرسش كرده بود، يا مرد ديگرى) رفت و بويرانهاى رسيد و شب را در آنجا خوابيد و اين آيات را نخواند، پس شيطان بسراغش آمد و بي
طب برای همه
#حرز اصول کافی / ترجمه مصطفوی اصبغ بن نباته از امير المؤمنين عليه السّلام حديث كند كه فرمود: سوگند
نى آن مرد را گرفت، رفيقش باو گفت: مهلتش بده، آن مرد (از اين حرف) از خواب پريد و آيهاى را (كه حضرت فرموده بود) خواند، پس شيطان برفيقش گفت: خدا بينى تو را بخاك ماليد، اكنون بايد تا بصبح او را محافظت و پاسدارى كنى، چون صبح شد نزد امير المؤمنين عليه السّلام آمد و جريان را گفت و عرضكرد: در سخن شما شفاء و راستى يافتم، و پس از بالا آمدن آفتاب بدان جا رفت و جاى موى شيطان را در زمين ديد.
https://noorlib.ir/book/view/2646?volumeNumber=4§ionNumber=1&pageNumber=433&viewType=html
#حرز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افشاگری بازیگر دیزنی به نقش شیطان پرستان در سینمای هالیوود
♻️ «چاینا مک کلین» بازیگری که در بسیاری از فیلمها و سریالهای دیزنی نقش آفرینی کرده، از حضور شیطان پرستان و علائم شیطان پرستی در صنعت سینمای آمریکا میگوید.
او همچنین به این مطلب اذعان دارد که فیلمهایی که میبینند بر روی آنها تاثیر دارند، چه متوجه این تأثیر باشند و چه نباشند.
✨مجله خبری طب و تمدن اسلامی
گلچین مباحث کاربردی تمدن و سبک زندگی با محوریت طب
@teb_asan