🗞طلسم شکن امام موسے کاظم علیہ السلام
🔥هیچ جن و شیطانی در برابر این کلمات امام تاب نمیآورد!
✨به جای رجوع به سرکتاببازکنها و پیشگوها و دعانویسهایی که قدرت شیطانی دارند به امام ملک و ملکوت رجوع میکنیم✨
✍🏻(به علت طولانی بودن روایت، متن عربی این طلسم شکن را در قسمت ترجمه آوردیم و از متن خود روایت حذف کردیم)
📜متن روایت:
أَحمَدُ بنُ بَدرٍ عَن إِسحَاقَ اَلصَّحَّافِ عَن مُوسَى بنِ جَعفَرٍ عَلَيهِمَا السَّلاَمُ قَالَ: يَا صَحَّافُ قُلتُ لَبَّيكَ يَا اِبنَ رَسُولِ اللَّهِ قَالَ إِنَّكَ مَأخُوذٌ عَن أَهلِكَ؟ قُلتُ بَلَى يَا اِبنَ رَسُولِ اللَّهِ مُنذُ ثَلاَثِ سِنِينَ قَد عَالَجتُ بِكُلِّ دَوَاءٍ فَوَ اَللَّهِ مَا نَفَعَنِي قَالَ يَا صَحَّافُ أَ فَلاَ أَعلَمتَنِي؟ قُلتُ يَا اِبنَ رَسُولِ اَللَّهِ وَ اَللَّهِ مَا خَفِيَ عَلَيَّ أَنَّ كُلَّ شَيْءٍ عِنْدَكُمْ فَرَجُهُ وَ لَكِن أَستَحيِيكَ قَالَ وَيحَكَ وَ مَا مَنَعَكَ اَلْحَيَاء فِي رَجُلٍ مَسحُورٍ مَأخُوذٍ؟ أَمَا إِنِّي أَرَدتُ أَن أُفَاتِحَكَ بِذَلِكَ قُل: بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحِیم إِلَی أَنْ قَالَ: ثُمَّ تَقرَأ عَلَی طِینِ الْقَبرِ وَ تَختِمُ وَ تُعَلِّقُهُ عَلَی المَأخُوذِ وَ تَقرَأُ: هُوَ اللَّهُ الَّذِی أَرسَلَ رَسُولَهُ بِالهُدی وَ دِینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَو کَرِهَ الْمُشرِکُونَ وَ کَفی بِاللَّهِ شَهِیداً وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انقَلَبُوا صاغِرِینَ.
📝ترجمهی روایت:
اسحاق صحّاف نقل کرد: امام موسی بن جعفر علیه السلام به من فرمودند: ای صحاف! گفتم: لبیک ای پسر رسول خدا! فرمود: «آیا از همسرت گرفته (و بسته) شدهای؟» گفتم: آری ای پسر رسول خدا. از سه سال پیش با هر دارویی چارهاندیشی کردم ولی سوگند به خدا که مرا سودی نبخشید. فرمودند: «ای صحّاف! آیا مرا عالم نمیدانی؟!» گفتم: ای پسر رسول خدا! به خدا سوگند بر من پنهان نیست که گشایش هر چیزی در نزد شماست ولی از شما شرم میکردم. فرمودند: «وای بر تو! و چه چیز تو را باز داشته؟ شرم و خجالت؟! (آنهم) دربارهی مردی بسته شده و جادو شده؟! آگاه باش که من میخواهم تو را با این باز کنم. بگو:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ أَذْرَأْتُکُمْ أَیُّهَا السَّحَرَةُ عَنْ «فُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ»¹ بِاللَّهِ الَّذِی قَالَ لِإِبْلِیسَ «أُخْرُجْ مِنْها مَذْؤُماً مَدْحُوراً»² أُخْرُجْ «مِنْهَا فَما یَکُونُ لَکَ أَنْ تَتَکَبَّرَ فِیها فَاخْرُجْ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ»³ أَبْطَلْتُ عَمَلَکُمْ وَ رَدَدْتُ عَلَیْکُمْ وَ نَقَضْتُهُ بِإِذْنِ اللَّهِ الْعَلِیِّ الْأَعْلَی الْأَعْظَمِ الْقُدُّوسِ الْعَزِیزِ الْعَلِیمِ الْقَدِیمِ. رَجَعَ سِحْرُکُمْ کَمَا «لا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ»⁴ کَمَا بَطَلَ کَیْدُ السَّحَرَةِ حِینَ قَالَ اللَّهُ تَعَالَی لِمُوسَی صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ «أَلْقِ عَصاکَ فَإِذا هِیَ تَلْقَفُ ما یَأْفِکُونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ»⁵ بِإِذْنِ اللَّهِ أَبْطَلَ سَحَرَةُ فِرْعَوْنَ. أَبْطَلْتُ عَمَلَکُمْ أَیُّهَا السَّحَرَةُ وَ نَقَضْتُهُ عَلَیْکُمْ بِإِذْنِ اللَّهِ الَّذِی أَنْزَلَ «وَ لا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْساهُمْ أَنْفُسَهُمْ»⁶ وَ بِالَّذِی قَالَ «وَ لَوْ نَزَّلْنا عَلَیْکَ کِتاباً فِی قِرْطاسٍ فَلَمَسُوهُ بِأَیْدِیهِمْ لَقالَ الَّذِینَ کَفَرُوا إِنْ هذا إِلَّا سِحْرٌ مُبِینٌ وَ قالُوا لَوْ لا أُنْزِلَ عَلَیْهِ مَلَکٌ وَ لَوْ أَنْزَلْنا مَلَکاً لَقُضِیَ الْأَمْرُ ثُمَّ لا یُنْظَرُونَ وَ لَوْ جَعَلْناهُ مَلَکاً لَجَعَلْناهُ رَجُلًا وَ لَلَبَسْنا عَلَیْهِمْ ما یَلْبِسُونَ»⁷ وَ بِإِذْنِ اللَّهِ الَّذِی أَنْزَلَ «فَأَکَلا مِنْها فَبَدَتْ لَهُما سَوْآتُهُما»⁸ فَأَنْتُمْ تَتَحَیَّرُونَ وَ لَا تَتَوَجَّهُونَ بِشَیْءٍ مِمَّا کُنْتُمْ فِیهِ وَ لَا تَرْجِعُونَ إِلَی شَیْءٍ مِنْهُ أَبَداً قَدْ بَطَلَ بِحَمْدِاللَّهِ عَمَلُکُمْ وَ خَابَ سَعْیُکُمْ وَ وَهَنَ کَیْدُکُمْ مَعَ مَنْ کَانَ ذَلِکَ مِنَ الشَّیَاطِینِ «إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطانِ کانَ ضَعِیفاً»⁹...
______________
پاورقی:
۱-به جای «فلان بن فلانة» اگر بیمار، مرد است باید نام او و سپس لفظ «بن» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «حسینِ بْنِ فاطمه.» و اگر بیمار، زن است به جای «فلان»، اسم او و به جای لفظ «بن» باید لفظ «بنت» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «فاطمة بنتِ خدیجة»
۲-الأعراف/۱۸
۳-الأعراف/۱۳
٤-الفاطر/٤٣
۵-الأعراف/۱۱۷و۱۱۸
٦-الحشر/۱۹
۷-الأنعام/۷و۸و۹
۸-طه/۱۲۱
۹-النساء/۷۶
ادامهی متن طلسم شکن در پست بعد...
@TebboZendegiEslami
📜ادامهی متن طلسم شڪن امام موسے ڪاظم علیہ السلام...
غَلَبْتُکُمْ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ هَزَمْتُ کَثْرَتَکُمْ بِجُنُودِ اللَّهِ وَ کَسَرْتُ قُوَّتَکُمْ بِسُلْطَانِ اللَّهِ وَ سَلَّطْتُ عَلَیْکُمْ عَزَائِمَ اللَّهِ عَمِیَ بَصَرُکُمْ وَ ضَعُفَتْ قُوَّتُکُمْ وَ انْقَطَعَتْ أَسْبَابُکُمْ وَ تَبَرَّأَ الشَّیْطَانُ مِنْکُمْ بِإِذْنِ اللَّهِ الَّذِی أَنْزَلَ «کَمَثَلِ الشَّیْطانِ إِذْ قالَ لِلْإِنْسانِ أُکْفُرْ فَلَمَّا کَفَرَ قالَ إِنِّی بَرِیءٌ مِنْکَ إِنِّی أَخافُ اللَّهَ رَبَّ الْعالَمِینَ فَکانَ عاقِبَتَهُما أَنَّهُما فِی النَّارِ خالِدَیْنِ فِیها وَ ذلِکَ جَزاءُ الظَّالِمِینَ»¹ وَ أَنْزَلَ «إِذْ تَبَرَّأَ الَّذِینَ اتُّبِعُوا مِنَ الَّذِینَ اتَّبَعُوا وَ رَأَوُا الْعَذابَ وَ تَقَطَّعَتْ بِهِمُ الْأَسْبابُ وَ قالَ الَّذِینَ اتَّبَعُوا لَوْ أَنَّ لَنا کَرَّةً فَنَتَبَرَّأَ مِنْهُمْ کَما تَبَرَّؤُا مِنَّا کَذلِکَ یُرِیهِمُ اللَّهُ أَعْمالَهُمْ حَسَراتٍ عَلَیْهِمْ وَ ما هُمْ بِخارِجِینَ مِنَ النَّارِ»² بِإِذْنِ اللَّهِ الَّذِی «لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَ مَا فِی الأَرْضِ و ما تَحْتَ الثَّرَی عالِمُ الْغَیْبِ وَ الشَّهَادَةِ الرَّحْمَانُ الرَّحیمُ بَدِیعُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ ذُوالْجَلَالِ وَ الْاِکْرَامِ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ مِن عِلْمِه مِنْ شيء إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ»³ «إِنَّ إِلهَکُمْ لَواحِدٌ رَّبُّ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ مَا بَیْنَهُمَا وَ رَبُّ الْمَشَارِقِ إِنَّا زَیَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْیَا بِزِینَةٍ الْکَوَاکِبِ وَ حِفْظًا مِّن کُلِّ شَیْطَانٍ مَّارِدٍ لَّا یَسَّمَّعُونَ إِلَی الْمَلَإِ الْأَعْلَیٰ وَ یُقْذَفُونَ مِن کُلِّ جَانِبٍ دُحُورًا ۖ وَ لَهُمْ عَذَابٌ وَاصِبٌ إِلَّا مَنْ خَطِفَ الْخَطْفَةَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ ثَاقِبٌ»⁴ «إِنَّ فِی خَلْقِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ اخْتِلافِ اللَّیْلِ وَ النَّهارِ لَآیاتٍ لِأُولِی الْأَلْبابِ وَ ما أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّماءِ مِنْ ماءٍ فَأَحْیَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَ بَثَّ فِیهَا مِن کُلِّ دَابَّةٍ وَ تَصْرِیفِ الرِّیَاحِ وَ السَّحَابِ الْمُسَخَّرِ بَیْنَ السَّمَاءِ وَ الْأَرْضِ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَعْقِلُونَ»⁵ «إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَیٰ عَلَی الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَ الشَّمْسَ وَ الْقَمَرَ وَ النُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ»⁶ «هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ عَالِمُ الْغَیْبِ وَ الشَّهَادَةِ ۖ هُوَ الرَّحْمَٰنُ الرَّحِیمُ هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِکُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَیْمِنُ الْعَزِیزُ الْجَبَّارُ الْمُتَکَبِّرُ ۚ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا یُشْرِکُونَ هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ ۖ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَیٰ ۚ یُسَبِّحُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ ۖ وَ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ»⁷
مَنْ أَرَادَ «فُلَانَ بْنَ فُلَانَةَ»⁸ بِسُوءٍ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ أَوْ غَیْرِهِمْ بَعْدَ هَذِهِ الْعُوذَةِ جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ وَصَفَهُمْ فَقَالَ «أُولَٰئِکَ الَّذِینَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَیٰ فَمَا رَبِحَت تِّجَارَتُهُمْ وَ مَا کَانُوا مُهْتَدِینَ مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمَاتٍ لَّا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یَرْجِعُونَ»⁹...
______________
پاورقی:
۱-الحشر/١٦و۱۷
۲-البقرة/۱٦٦و۱٦٧
۳-آیت الکرسی به قرائت ائمه علیهم السلام؛ البقرة/۲٥٥ با اندکی اضافات
٤-الصافات/٤تا۱۰
٥-البقرة/۱٦٤
٦-الأعراف/٥٤
۷-الحشر/۲۲تا۲٤
۸-به جای «فلان بن فلانة» اگر بیمار، مرد است باید نام او و سپس لفظ «بن» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «حسینِ بْنِ فاطمه.» و اگر بیمار، زن است به جای «فلان»، اسم او و به جای لفظ «بن» باید لفظ «بنت» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «فاطمة بنتِ خدیجة»
۹-البقرة/۱٦تا١٨
ادامهی متن طلسم شکن در پست بعد...
@TebboZendegiEslami
📜ادامهی متن طلسم شڪن امام موسے ڪاظم علیہ السلام...
جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ قَالَ «وَ مَثَلُ الَّذِینَ کَفَرُوا کَمَثَلِ الَّذِی یَنْعِقُ بِما لا یَسْمَعُ إِلَّا دُعاءً وَ نِداءً صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَعْقِلُونَ»¹ جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ قَالَ «وَ مَنْ یُشْرِکْ بِاللَّهِ فَکَأَنَّما خَرَّ مِنَ السَّمَاءِ فَتَخْطَفُهُ الطَّیْرُ أَوْ تَهْوِی بِهِ الرِّیحُ فِی مَکَانٍ سَحِیقٍ»² جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ قَالَ «مَثَلُ ما یُنْفِقُونَ فِی هذِهِ الْحَیاةِ الدُّنْیا کَمَثَلِ رِیحٍ فِیهَا صِرٌّ أَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُوا أَنفُسَهُمْ فَأَهْلَکَتْهُ وَ مَا ظَلَمَهُمُ اللَّهُ وَ لَٰکِنْ أَنفُسَهُمْ یَظْلِمُونَ»³ جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ قَالَ «کَمَثَلِ صَفْوانٍ عَلَیْهِ تُرابٌ فَأَصَابَهُ وَابِلٌ فَتَرَکَهُ صَلْدًا لَّا یَقْدِرُونَ عَلَیٰ شَیْءٍ مِّمَّا کَسَبُوا وَ اللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ»⁴ جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ قَالَ «وَ مَثَلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ أُجْتُثَّتْ مِن فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِن قَرَارٍ یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَ فِی الْآخِرَةِ وَ یُضِلُّ اللَّهُ الظَّالِمِینَ وَ یَفْعَلُ اللَّهُ مَا یَشَاءُ أَلَمْ تَرَ إِلَی الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَ اللَّهِ کُفْرًا وَ أَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دَارَ الْبَوَارِ جَهَنَّمَ یَصْلَوْنَهَا وَ بِئْسَ الْقَرَارُ»⁵ جَعَلَهُ اللَّهُ مِمَّنْ قَالَ «مَثَلُ الَّذِینَ کَفَرُوا بِرَبِّهِمْ أَعْمالُهُمْ کَسَرَابٍ بِقِیعَةٍ یَحْسَبُهُ الظَّمْآنُ مَاءً حَتَّیٰ إِذَا جَاءَهُ لَمْ یَجِدْهُ شَیْئًا وَ وَجَدَ اللَّهَ عِندَهُ فَوَفَّاهُ حِسَابَهُ وَ اللَّهُ سَرِیعُ الْحِسَابِ أَوْ کَظُلُمَاتٍ فِی بَحْرٍ لُّجِّیٍّ یَغْشَاهُ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ سَحَابٌ ظُلُمَاتٌ بَعْضُهَا فَوْقَ بَعْضٍ إِذَا أَخْرَجَ یَدَهُ لَمْ یَکَدْ یَرَاهَا وَ مَن لَّمْ یَجْعَلِ اللَّهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِن نُّورٍ»⁶
اللَّهُمَّ فَأَسْأَلُکَ بِصِدْقِکَ وَ عِلْمِکَ وَ حُسْنِ أَمْثَالِکَ وَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ مَنْ أَرَادَ «فُلَاناً»⁷ بِسُوءٍ أَنْ تَرُدَّ کَیْدَهُ فِی نَحْرِهِ وَ تَجْعَلَ خَدَّهُ الْأَسْفَلَ وَ تُرْکِسَهُ لِأُمِّ رَأْسِهِ فِی حَفِیرَةٍ «إِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْ ءٍ قَدِیرٌ»⁸ وَ ذَلِکَ عَلَیْکَ یَسِیرٌ «وَ ما کَانَ ذلِکَ عَلَی اللَّهِ بِعَزِیزٍ»⁹ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله وَ السَّلَامُ عَلَیْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ.
سپس (از ابتدا تا به اینجا را) بر گِل قبر میخوانی¹⁰ و مُهر میکنی¹¹ و آن را بر شخصِ بسته شده میآویزی¹² و این را میخوانی:
«هُوَ اللَّهُ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ»¹³ «وَ کَفی بِاللَّهِ شَهِیداً»¹⁴ «وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ»¹⁵ «فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِینَ»¹⁶.
منابع:
📗طب الأئمة علیهم السلام، ج ۱، ص ۴۵
📚بحارالأنوار، ج ۹۲، ص ۱۱۳
______________
پاورقی:
۱-البقرة/۱۷۱
۲-الحج/۳۱
۳-آل عمران/۱۱۷
٤-البقرة/۲٦٤
٥-إبراهیم/۲٦تا۲٩
٦-النور/۳۹و٤٠
۷-به جای «فلاناً» باید نام بیمار گفته شود؛ مثلاً: «حسیناً» یا «سعیداً» و یا «مریمَ» یا «زینبَ».
۸-التحریم/۸ و آل عمران/۲٦
۹-إبراهیم/۲۰ و فاطر/۱۷
۱۰-منظور، گِل قبر امام حسین علیه السلام و یا گِل قبر ذوالقرنین است که آن را گِل ارمنی مینامند.
۱۱-خوب است پیش از آویزان کردن تربت به گردن، هم بیمار و هم کسی که دستور را انجام میدهند سورهی قدر را نیز بر تربت بخوانند؛ زیرا در روایتی از اصحاب آمده که ختم بر تربت یعنی آنکه سوره قدر را بر آن بخوانی (علی بن محمد گفت: ختم بر گل قبر امام حسین علیه السلام این است که سورهی قدر بر آن خوانده شود: عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ رَفَعَهُ قَالَ قَالَ: اَلْخَتْمُ عَلَى طِينِ قَبْرِ اَلْحُسَيْنِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ أَنْ يُقْرَأَ عَلَيْهِ: «إِنّٰا أَنْزَلْنٰاهُ فِي لَيْلَةِ اَلْقَدْرِ»:کافی، ج ۴، ص ۵۸۸).
۱۲-یعنی مُهر را مانند گردنبند، با نخ یا بند بر گردنش آویزان میکنی.
۱۳-التوبة/۳۳
۱٤-النساء/۷۹
۱٥-الأعراف/۱۱۸
۱٦-الأعراف/۱۱۹
ادامه دارد...
@TebboZendegiEslami
📝ترجمہی طلسم شڪن امام موسے ڪاظم علیہ السلام:
«به نام خداوند همهبخشِ مهربان. شما را دور کردم ای جادوگران از «فلانی فرزند فلانة»¹ با آن خدایی که به ابلیس گفت: «پست و راندهشده از آن بیرون شو!» «از آن بیرون شو که تو را نرسد که در آن تکبّر نمایی. پس بیرون شو که تو از خوارشدگانی» به اذن خداوند بلند و بلندمرتبهی بزرگِ پاکِ شکست ناپذیرِ دانای قدیم عمل شما را باطل کردم و به خودتان رد دادم و آن را شکستم و جادوی شما بازگشت همانطور که «مکر زشت، دامنگیر کسی جز اهلش نمیشود» و همانگونه که مکر جادوگران باطل گشت آن هنگام که خداوند به موسی صلوات الله علیه فرمود: «عصایت را بینداز پس ناگهان آنچه را به دروغ ساخته بودند فرو بلعید پس حقیقت آشکار گردید و کارهایی که می کردند باطل شد.» به اذن خدا سحر جادوگران فرعون، باطل گشت. ای جادوگران! عمل شما را باطل گردانیدم و آن را بر رویتان شکاندم به اذن خدایی که چنین نازل کرد: «و چون کسانی مباشید که خدا را فراموش کردند پس خدا نیز خودشان را از یادشان برد» و به آن کسی که فرمود: «و اگر مکتوبی نوشته بر کاغذ، بر تو نازل می کردیم و آن را با دستهای خود لمس می کردند قطعاً این کسانی که کفر ورزیدند میگفتند: این جز سحر آشکار نیست.» و گفتند: چرا فرشتهای بر او نازل نشده است؟ و اگر فرشتهای فرود میآوردیم، قطعاً کار تمام شده بود سپس مهلت نمییافتند و اگر برایشان فرشتهای میگماردیم بیگمان آن را مردی قرار میدادیم و همانا آنچه که خود مشتبه ساختند بر آنان مشتبه میساختیم» و به اذن خدایی که نازل کرد: «پس آندو از آن خوردند و برهنگی آنان بر ایشان نمایان شد» و شما حیران میمانید و به چیزی از آنچه که در آن بودید روی نمیکنید و هرگز به چیزی از آن بازنمیگردید.
سپاس خدا را که عمل شما باطل گشت و تلاشتان بینتیجه ماند و مکرتان با هر کدام از شیطانها که بود، ضعیف گشت «که همانا مکر شیطان ضعیف است» به خواست خداوند بر شما پیروز گشتم و با سربازان الهی، تعداد فراوان شما را شکست دادم و با پادشاهی خدا نیروی شما را شکستم و ارادههای خداوند را بر شما مسلط کردم، چشمتان کور باد و نیرویتان سست باد و اسبابتان بریده باد و شیطان از شما بیزاری جست به اذن خدایی که چنین نازل کرد: «همانند حکایت شیطان که به انسان گفت: کافر شو. و چنانچه کافر شد گفت: من از تو بیزارم؛ زیرا من از خدا، پروردگار جهانها میترسم. و فرجام هر دویشان آن است که هر دو در آتش، جاوید می مانند و سزای ستمگران همین است.» و نازل کرد: «آنگاه که پیشوایان از پیروان بیزاری جویند و عذاب را مشاهده کنند، و میانشان پیوندها بریده گردد و (در این هنگام) پیروان گویند: کاش بار دیگر به دنیا برمی گشتیم، تا از آنها (=پیشوایان گمراه) بیزاری جوییم، آن چنان که آنان از ما بیزاری جستند! خداوند این چنین اعمال آنها را به صورتی حسرت آور به آنان نشان میدهد و آنان از آتش دوزخ، هرگز خارج نخواهند شد.» به اذن خدایی که هیچ خدایی جز او زنده و پاینده نیست. هیچگاه خواب سبک و سنگینی او را فرا نمیگیرد. آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است و آنچه میان آندو و آنچه زیر زمین است، از آن اوست. دانای نهان و آشکار است و بخشندهی مهربان است و پدیدآور آسمانها و زمین و صاحب شکوه و بزرگواری است و پروردگار عرش بزرگ است. و کیست که در نزد او، جز به فرمانش شفاعت کند؟! آینده و گذشتهی بندگان را میداند. و کسی از علم او آگاه نمیگردد جز به مقداری که او بخواهد. تخت (حکومت) او، آسمانها و زمین را دربرگرفته. و نگاهداری آندو (= آسمانها و زمین)، او را خسته نمیکند. و اوست بلند مرتبه و با عظمت.» «همانا خدای شما قطعاً یکتا است. پروردگار آسمانها و زمین و آنچه میان آندو است. و پروردگار مشرقها است. به راستی که ما آسمان این دنیا را به زیور اختران آراستیم و از هر شیطان سرکشی نگاه داشتیم. نمیتوانند به انبوه عالَم بالا گوش فرا دهند، و از هر سوی، راندهشده پرتاب میشوند و برایشان عذابی همیشگی است مگر کسی که یکباره دزدکی شنود کند که شهابی شکافنده دنبالش میکند» «همانا در آفرینش آسمانها و زمین، و در رفت و آمد شب و روز، نشانههایی برای ژرف اندیشان است. و آن اندازه از آبی که خدا از آسمان فرو فرستاده و با آن، زمین را پس از مردنش زنده گردانیده و در آن، هر گونه جنبندهای پراکنده کرده و در چرخش بادها و ابری که میان آسمان و زمین آرمیده است. به راستی که برای گروهی که میاندیشند نشانههایی است.»...
__________
پاورقی:
۱-به جای «فلان بن فلانة» اگر بیمار، مرد است باید نام او و سپس لفظ «بن» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «حسینِ بْنِ فاطمه.» و اگر بیمار، زن است به جای «فلان»، اسم او و به جای لفظ «بن» باید لفظ «بنت» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «فاطمة بنتِ خدیجة»
ادامهدارد...
@TebboZendegiEslami
📝ادامہی ترجمہی طلسم شڪن امام موسے ڪاظم علیہ السلام:
...«همانا پروردگار شما آن خدایی است که آسمانها و زمین را در شش روز آفرید سپس بر عرش پاینده شد. شب را بر روز که شتابان آن را میجوید می پوشانَد و نیز، خورشید و ماه و ستارگان را که به فرمان او رام شدهاند. آگاه باش که آفرینش و فرمان از آنِ اوست. فرخنده باد خدایی که پروردگار جهانیان است.» «او خداوندی است که خدایی جز او نیست. دانای نهان و آشکار است و اوست همهبخشِ مهربان. او خداوندی است که خدایی جز او نیست فرمانروای مقدس است سلامت بخش و امنیتآور است مراقب همه چیز و شکست ناپذیرِ جبرانگرِ صاحب کبریا است. خداوند از آنچه مشرکان میگویند منزّه است.
او خداوندِ آفریننده و هستی بخش و صورتگر است. بهترین نامها از آن اوست. آنچه در آسمانها و زمین است برایش تسبیح گویند و او توانا و حکیم است.»
هر کس برای «فلانی فرزند فلانة» از جنیان و آدمیان و غیرشان بدی خواسته است، بعد از این تعویذ خداوند او را از آنهایی قرار دهد که توصیفشان کرده و فرمود: «آنان کسانی هستند که گمراهی را با (دادن) هدایت خریدند. پس تجارتشان سودی نداد و هدایت نمیشوند. داستان آنها همانند داستان کسانی است که آتشی افروختهاند (تا از تاریکی رهایی یابند) ولی همین که آتش، اطرافشان را روشن ساخت خداوند روشنایی آنها را بُرد و در تاریکیها رهایشان ساخت در حالی که (چیزی را) نمیبینند. آنها کر و لال و کورند. پس (از بیراهه) باز نمیگردند.» و خداوند او را از کسانی قرار دهد که فرمود «و داستان کافران چون داستان کسی است که حیوانی را که جز صدا و ندایی نمی شنود بانگ میزند. کرند، لالند، کورند پس در نمییابند.» و خداوند او را از کسانی قرار دهد که فرمود: «و هر کس به خدا شرک ورزد چنان است که گویی از آسمان فرو افتاده و پرندگان او را ربودهاند یا باد او را در جایی دور افکنده است.» و خداوند او را از کسانی قرار دهد که فرمود: «داستان آنچه در زندگی این دنیا خرج میکنند، همچون داستان بادی است که سرمای سختی در آن است و به کشتزار قومی که بر خود ستم نمودهاند وزیده و آن را تباه ساخته و خدا به آنان ستم نکرده، بلکه آنان خود بر خویشتن ستم کردهاند» و خداوند او را از کسانی قرار دهد که فرمود: «(داستان او) همچون داستان سنگ خارایی است که بر روی آن خاک است و رگباری به آن رسیده و آن را سخت و صاف بر جای نهاده است. آنان نیز از آنچه به دست آوردهاند، بهرهای نمیبرند و خداوند گروه کافران را هدایت نمیکند.» و خداوند او را از کسانی قرار دهد که فرمود: «و داستان کلمهی خبیثه (سخن ناپاک) مانند داستان درخت ناپاکی است که از روی زمین کنده شده و آرامش و ثباتی ندارد. خداوند کسانی را که ایمان آوردند، به سبب گفتار و اعتقاد استوار، در این جهان و در سرای دیگر ثابت (نگه) میدارد و ستمکاران را گمراه میسازد و خداوند هر چه بخواهد میکند. آیا به کسانی که نعمت خدا را به کفر تبدیل کردند و قوم خود را به سرای نابودی کشاندند نگاه نکردی؟! (همان) دوزخ که در آن وارد میشوند و چه بد جایگاهی است!» و خداوند او را از کسانی قرار دهد که فرمود: «کسانی که به پروردگارشان کفر ورزیدند اعمالشان همچون سرابی در کویر است که تشنه (از دور) آن را آب میپندارد تا این که وقتی به سراغ آن میآید چیزی نمییابد و خدا را نزد آن مییابد که حساب او را بطور کامل میدهد و خداوند سریع الحساب است. یا همچون ظلماتی در یک دریای عمیق و پهناور که موجی آن را پوشانده، و بر فراز آن موج دیگری، و بر فراز آن ابری تاریک است. ظلمتهایی است یکی بر فراز دیگری، (آن گونه که) هرگاه دست خود را خارج کند ممکن نیست آن را ببیند! و کسی که خدا نوری برای او قرار نداده، هیچ نوری برای او نیست.»
خدایا! به صداقت و علم و زیباییِ مثالهای تو و به حق محمد و خاندان او از تو میخواهم هر کس برای «فلانی»² بدی خواسته، مکر او را در فرورفتگی گلویش بازگردان و گونهاش را به زیر افکن و با سر در گودالی درانداز «به راستی که تو بر هر چیزی توانایی» و این بر تو آسان است «و این برای خدا سخت نیست» خدایی جز اللّه نیست. محمد فرستادهی خداست که درود خداوند بر او و خاندانش و سلام و رحمت و برکاتش بر ایشان باد.»
(سپس این را بر خاک قبر میخوانی و مُهر میکنی و آن را بر کسی که جادو شده میآویزی و میخوانی:)
«او خدایی است که پیامبرش را با هدایتگری و دین حق فرستاد تا آن را بر همهی آیینها پیروز گرداند. هر چند مشرکان آن را خوش نداشته باشند.» «و خداوند برای گواهی کافی است» «و آنچه انجام میدادند باطل گشت» «پس در آنجا مغلوب شده و خوار، وارونه گشتند.»
ادامهدارد...
@TebboZendegiEslami
✍🏻بیان مهم ذیل روایت طلسم شڪن امام موسے ڪاظم علیہ السلام:
✓اولویت آن است که خود بیمار این دستور را انجام دهد وگرنه توسط شخص دیگری انجام شود.
✓این دستور حتماً با طهارت (وضو یا غسل) انجام شود.
✓بهتر است پیش از انجام این دستور، هم بیمار و هم شخصی که طلسم شکن را میخواند هر دو حرز داشته باشند و دعای مخصوصِ قبل از استفاده از تربت را بخوانند و سپس تربت را مقابل خود قرار داده و دستور را انجام دهند. آن دعا این است:
📜متن دعا: بِسْمِ اَللَّهِ اَللَّهُمَّ بِحَقِّ هَذِهِ اَلتُّرْبَةِ اَلطَّاهِرَةِ وَ بِحَقِّ اَلْبُقْعَةِ اَلطَّيِّبَةِ وَ بِحَقِّ اَلْوَصِيِّ اَلَّذِي تُوَارِيهِ وَ بِحَقِّ جَدِّهِ وَ أَبِيهِ وَ أُمِّهِ وَ أَخِيهِ وَ اَلْمَلاَئِكَةِ اَلَّذِينَ يَحُفُّونَ بِهِ وَ اَلْمَلاَئِكَةِ اَلْعُكُوفِ عَلَى قَبْرِ وَلِيِّكَ يَنْتَظِرُونَ نَصْرَهُ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ اِجْعَلْ لِي فِيهِ شِفَاءً مِنْ كُلِّ دَاءٍ وَ أَمَاناً مِنْ كُلِّ خَوْفٍ وَ عِزّاً مِنْ كُلِّ ذُلٍّ وَ أَوْسِعْ بِهِ عَلَيَّ فِي رِزْقِي وَ أَصِحَّ بِهِ جِسْمِي. (کافی، ج ۴، ص ۵۸۸)
📝ترجمهی دعا: «به نام خدا. خداوندا به حق این تربت پاک و به حق بارگاه پاکیزه و به حق جانشینی که او را پنهان کردی و به حق جدش و پدرش و مادرش و برادرش و فرشتگانی که گرداگرد او میآیند و فرشتگان معتکف بر قبر ولی تو که منتظر یاریش هستند که درود خداوند بر همهی آنان باد، برای من در این تربت، شفاء از هر بیماری و امان از هر ترسی و شکوهمندی از هر خواری قرار بده و با آن در روزی ام بر من گشایش بده و تنم را با آن تندرست گردان.»
✓درانتهای این دستور خوب است پیش از آویزان کردن تربت به گردن، هم بیمار و هم کسی که دستور را انجام میدهند سورهی قدر را نیز بر تربت بخوانند؛ زیرا در روایتی از اصحاب آمده که ختم بر تربت یعنی آنکه سوره قدر را بر آن بخوانی (علی بن محمد گفت: ختم بر گل قبر امام حسین علیه السلام این است که سورهی قدر بر آن خوانده شود: عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ رَفَعَهُ قَالَ قَالَ: اَلْخَتْمُ عَلَى طِينِ قَبْرِ اَلْحُسَيْنِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ أَنْ يُقْرَأَ عَلَيْهِ: «إِنّٰا أَنْزَلْنٰاهُ فِي لَيْلَةِ اَلْقَدْرِ»:کافی، ج ۴، ص ۵۸۸).
✓به جای «فلان بن فلانة» اگر بیمار، مرد است باید نام او و سپس لفظ «بن» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «حسینِ بْنِ فاطمه.» و اگر بیمار، زن است به جای «فلان»، اسم او و به جای لفظ «بن» باید لفظ «بنت» و سپس نام مادرش گفته شود؛ مثال: «فاطمة بنتِ خدیجة» و به جای «فلاناً» باید نام بیمار گفته شود؛ مثلاً: «حسیناً» یا «سعیداً» و یا «مریمَ» یا «زینبَ».
✓منظور از نام، نامی است که همه او را به همان نام میشناسند و صدا میزنند یعنی نام مستعار؛ زیرا نام شناسنامه، تنها یک کلمه بر روی کاغذ است و الزاماً شخص را با آن نمیشناسند.
✓منظور از گِل، تربت قبر امام حسین علیه السلام و یا تربت قبر ذوالقرنین علیه السلام است که آن را گِل ارمنی مینامند.
✓کل این دعا تا قبل از بند آخر (یعنی تا قبل از «هو الذی ارسل رسوله...») را روی تربت بخوانید سپس تربت را در ظرف بسیار کوچکی بریزید و درش را محکم ببندید یا از ابتدا مقداری گِل سفت از تربت تهیه کرده و این دعا را تا این قسمت بر آن بخوانید. سپس مُهر کنید و همانند گردنبند، با نخ یا بند به گردن بیمار بیاویزید سپس آن دو خط آخر (یعنی از «هو الذی ارسل رسوله...» الی آخر) را بر بیمار بخوانید و اگر تربت یا مهر تربت نیافتید، از ابتدا تا انتهای متن طلسم شکن را مستقیم بر بیمار بخوانید.
✓بهتر است تربت را بین خود و بیمار گذاشته و سپس شروع به خواندن طلسم شکن بر تربت کنید که همزمان این کلمات بر بیمار اثر بگذارد.
✓متن طلسم شکن باید با تلفظ و اِعراب صحیح و با توجه به معنای آن خوانده شود.
✓از ابتدای روایت روشن است که آن شخص به مدت سه سال به طور کامل به همسر خود بی رغبت شده بود و از آنجا که از ابراز آن شرم میکرد و خجالت میکشید گویا منظورش قطع شدن کامل رابطهی جنسی و از بین رفتن میل به همسرش بود چه اینکه این مسأله در سحر و طلسم افراد نیز شایع است و عبارت «مأخوذ عن اهلک» نیز مفید همین معناست.
✓این طلسم شکن بسیار قوی است و چند گزارش از اثرات معجزه آسای آن به دستمان رسیده است. پس آن را با باور قوی بخوانید تا اثر خود را در نابودی هر طلسم و جادو و هر شیطان و خناسی به نهایت بگذارد.
🤲🏻الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین علیهم الصلاة و السلام
آرزوے ما سلامتے شماست💐
✍🏻سیّد محمّد جواد موسوے
🚫کپی بدون ذکر منـبـع جـایـز نـیــســـت🚫
@TebboZendegiEslami
طلسم_شکن_امام_موسی_کاظم_علیه_السلام.pdf
638.3K
🗞طلسم شڪن امام موسے ڪاظم علیہ السلام
🔥هیچ جن و شیطانی در برابر این کلمات امام تاب نمیآورد.
✨به جای رجوع به سرکتاببازکنها و پیشگوها و دعانویسهایی که قدرت شیطانی دارند به امام ملک و ملکوت رجوع میکنیم✨
✓ترجیحاً این فایل را چاپ کنید که راحتتر بتوانید دستورات آن را انجام دهید.
✓محتویات این فایل در قالب پستهای تلگرامی نیز ارائه شده است. میتوانید رجوع کنید. (اینجا)
#طلسم #جن #شیطان #شیاطین #سحر #جادو
✍🏻سیّد محمّد جواد موسوے
🚫کپی بدون ذکر منـبـع جـایـز نـیــســـت🚫
@TebboZendegiEslami
✍🏻تدابیر #سحر و #جادو، #طلسم، #جن_زدگی و #چشم_زخم
✓سادهترین راه برای رفع تمام این مشکلات خواندن و آویزان کردن طلسم شکن امام کاظم علیه السلام است. اما اگر آن را انجام دادید و کامل خوب نشدید، اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:
1⃣اقدام اول:
تمام اشیاء مشکوک که داخل خانه پیدا کردید با دستکش یا پلاستیک بگیرید و در آب روان بیندازید. هرگونه انگشتر و دستبند و حرز و گردن بند و آویز و تابلوهای دارای نقش و نگارهای عجیب، چشم نظر، دسته مو، ناخن، منگنه، نوشته جات عجیب و ناخوانا، مجسمه، کتابهای اذکار و اوراد عارفان، مهره مار و هرچیزی که دارای اَشکال و علامت و حروف عجیب و غریب است باید از خانه دور شود. به خصوص آشپزخانه و حمام و زیر فرش را خوب بگردید.
2⃣اقدام دوم:
با وضو رو به قبله بنشینید و سورهی ابراهیم را با مداد روی کاغذ بنویسید. نیازی به اعراب گذاری نیست. سعی کنید از اول تا آخر قلم خوردگی نداشته باشید و اگر داشتید با پاک کن پاک کنید اشکالی ندارد. البته اگر انسانی که به پاکی و ایمان شناخته شده بنویسد بهتر است. سپس بالای در خانه از داخل نصب کنید.
3⃣اقدام سوم:
به همان شکلی که سورهی ابراهیم را نوشتید، سورهی واقعه و فلق را هم در کاغذهای جداگانه بنویسید سپس این کاغذها را در آب متبرک بگذارید و بعد از چند دقیقه بردارید و آب را چند قسمت کنید. کاغذی که روی آن آیه و اسامی خدا یا معصومین نوشته شده نباید داخل سطل آشغال بیندازید که گناه دارد بلکه فقط دفن کنید یا در آب آنقدر بگذارید تا خمیر شود. البته مراجع بازیافت به همین شکل کاغذهای باطله را احیاء میکنند میتوانید به بازیافتی دهید.
یک قسم آن آب را به عنوان خوراکی ناشتا و شبها بنوشید.
یک قسم را در فضای خانه خصوصا گوشهها و نزدیک سقف بپاشید.
یک قسم هم به اندازهی حداقل هفت مشت برای غسل کنار بگذارید که در اسرع وقت با آن غسل کنید. حداقل سه مشت روی سر، دو مشت طرف راست بدن و دو مشت برای طرف چپ بدن در نظر بگیرید.
البته برای حفظ حرمت، مواظب باشید آب غسل به فاضلاب نرود مثلا روی لگن بروید غسل کنید و آبی که میچکد و در لگن جمع می شود را بعدا داخل خاک بریزید تا دفن شود و در خاک نفوذ کند.
در غسل همینکه کل موضع خیس بشود کافی است نیاز نیست آب زیادی استفاده کنید که جاری شود و حتما پایین بریزد.
✳️آب متبرک با یکی از روش های زیر به دست میآید:
۱-آب باران به شرط آلوده نبودن هوا و اینکه مستقیم از آسمان وارد ظرف شود سپس روی آن صلوات و حمد و چهارقل و آیت الکرسی بخوانید و ها بکشید. (فوت نکنید)
۲-مقداری تربت اصل کربلا درون آب بریزید
۳-با پر تمیز روی شیشه سورههای حمد و چهار قل و آیت الکرسی و صلوات را با عسل یا با مشک و زعفران بنویسید و شیشیه را با آب بشویید طوری که آب، درون ظرفی ریخته شود. بهتر است عسل را قبل از استفاده، با شیشه درون آب جوش شل کنید.
4⃣اقدام چهارم:
داخل خانه کبوتر بگذارید. بهترین کبوتر، کبوتر راعی است. اگر خانهتان آپارتمانی است روی بالکن گندم بریزید کبوترها جمع میشوند و اگر نشدند، بخرید و داخل قفس نگه دارید.
5⃣اقدام پنجم:
حرز ببندید.
حرز دست نویس باشد و شکلهای خاصی نداشته باشد. فقط از حرز معصومین علیهم السلام استفاده کنید. حرزهایی که در اکثر مغازهها پیدا میشود قابل اعتماد نیست. اگر خودتان هم با وضو بنویسید خوب است. برای به دست آوردن حرز، به کتاب مفاتیح الجنان و یا جلد ۹۱ و ۹۲ بحارالانوار مراجعه کنید.
6⃣اقدام ششم:
داخل خانه بخور مریم و بخور چشم زخم انجام دهید و اگر نداشتید در اسرع وقت اسپند + کندر دود کنید.
7⃣اقدام هفتم:
مرتباً دعاهای رفع سحر و طلسم و جن زدگی را بخوانید:
🗞طلسم شکن امام موسی کاظم علیه السلام
🗞حرز چشم زخم (دو صفحه)
دعاهای بیشتر داخل مفاتیح و جلد ۹۱ و ۹۲ بحارالانوار موجود است.
8⃣اقدام هشتم:
از تمام خرافات رایج مثل تخم مرغ شکستن و رجوع به دعانویس و فالگیرها و سرکتاب بازکن ها و امثال آنها به شدت دوری کنید. حتی اگر قبلا جواب هم گرفته باشید اینها غالبا قدرت های شیطانی است که به کمک اجنه انجام میشود.
🤲🏻دعایی که خدا تعلیم داده و حرزی که از معصوم رسیده قوی تر است یا قدرت جن و شیطان؟! یادتان نرود شیطان از حسادت و تکبر به انسان سجده نکرد.
آرزوے ما سلامتے شماست💐
✍🏻سیّد محمّد جواد موسوے
🚫کپی بدون ذکر منـبـع جـایـز نـیــســـت🚫
@TebboZendegiEslami
👆شکل و نگارههایی که پشت تمام انگشترهای موسوم به شرف الشمس و یا بالای دعاهای شرف الشمس کشیده شده
✡این شکل ها هیچ منبع حدیثی و قرآنی ندارد و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست حتی اگر توسط یک عالم برجسته نوشته شود. به شدت از این شکل و نگارها دوری کنید. و در اسرع وقت با دستکش بگیرید و در آب روان بیندازید.
#سحر #جادو #طلسم #جن_زدگی #چشم_زخم
@TebboZendegiEslami
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
🤲🏻دعای درمان بیماریهای سخت و صعب العلاج
✅ یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ یا رَحمنُ یا رَحمنُ یا رَحمنُ یا رَحیمُ یا رَحیمُ یا رَحیمُ یا واحِدُ یا واحِدُ یا واحِدُ یا أحَدُ یا أحَدُ یا أحَدُ یا صَمَدُ یا صَمَدُ یا صَمَدُ یا أرحَمَ الرحِمین یا أرحَمَ الرحِمین یا أرحَمَ الرحِمین یا أقدرَ القادِرین یا أقدرَ القادِرین یا أقدرَ القادِرین یا رَبَّ العالَمین یا رَبَّ العالَمین یا رَبَّ العالَمین یا سامعَ الدَعوات یا مُنزِلَ البَرَکات یا مُعطی الخیرات صلِّ علی محمدٍ و آل محمد و أعطِنی خَیرَ الدنیا و خَیرَ الآخِرة واصرِف عَنی شَرَّ الدنیا و شَرَّ الاخرة و أذهـِب مابی فقد غاظنی الأمرُ و أحزَنَنِی .
@TebboZendegiEslami
🤲🏻دعای درمان ترس و وحشت و اضطراب
📜متن روایت:
عَلِیُّ بْنُ مَاهَانَ عَنْ سَرَّاجٍ مَوْلَی الرِّضَا ع عَنْ جَعْفَرِ بْنِ دَیْلَمٍ عَنْ إِبْرَاهِیمَ بْنِ عَبْدِ الْحَمِیدِ عَنِ الْحَلَبِیِّ قَالَ: قَالَ رَجُلٌ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ الصَّادِقِ ع إِنِّی إِذَا خَلَوْتُ بِنَفْسِی تَدَاخَلَنِی وَحْشَةٌ وَ هَمٌّ وَ إِذَا خَالَطْتَ النَّاسَ لَا أَحُسُّ بِشَیْ ءٍ مِنْ ذَلِکَ فَقَالَ ضَعْ یَدَکَ عَلَی فُؤَادِکَ وَ قُلْ بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ ثُمَّ امْسَحْ یَدَکَ عَلَی فُؤَادِکَ وَ قُلْ أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی تَقُولُ ذَلِکَ سَبْعَ مَرَّاتٍ قَالَ فَفَعَلْتُ ذَلِکَ فَأَذْهَبَ اللَّهُ عَنِّی الْوَحْشَةَ وَ أَبْدَلَنِی الْأُنْسَ وَ الْأَمْنَ
📝ترجمهی روایت:
مردی به امام صادق علیه السلام گفت: همانا من هرگاه با خودم خلوت میکنم، وحشت و غصه به من داخل میشود و اگر با مردم درآمیزم چیزی از آن حس نمیکنم. پس امام فرمود: «دستت را بر قلبت بگذار و بگو: "بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّهِ بِسْمِ اللَّه" سپس دستت را بر قلبت بکش و بگو "أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَی نَفْسِی" این را هفت مرتبه میگویی.»
آن مرد گفت: پس من این کار را انجام دادم و خداوند وحشت را از من بُرد و برایم انس و امنیت را جانشین آن کرد.
منابع:
📔طبّ الأئمّة، ص ۱۱۷
📚بحارالانوار، ج ۹۲، ص ۱۳۷
✍🏻بیان:
✓باید هنگام گفتن دعا به معنای آن توجه کنید و دعا را با تلفظ صحیح عربی بگویید مگر اینکه نتوانید.
✓ترجمهی دعا: «پناه میبرم به عزت خدا و پناه میبرم به قدرت خدا و پناه میبرم به جلال خدا و پناه میبرم به عظمت خدا و پناه میبرم به جمع کنندگی خدا (اشاره به روز قیامت) و پناه میبرم به رسول خدا و پناه میبرم به اسم های خدا از شر آنچه بر حذرم و از شر آنچه بر خودم میترسم.»
#درمان_پانیک #درمان_ترس #درمان_وحشت #درمان_هم_و_غم #دعای_ترس
@TebboZendegiEslami
🤲🏻دعای دفع بلبله و وسوسهی شیطان
📜متن روایت:
أَبُو الْقَاسِمِ التَّفْلِیسِیُّ عَنْ حَمَّادِ بْنِ عِیسَی عَنْ حَرِیزِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ السِّجِسْتَانِیِّ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ الصَّادِقِ علیه السلام قَالَ: قُلْتُ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ إِنِّی أَجِدُ بَلَابِلَ فِی صَدْرِی وَ وَسَاوِسَ فِی فُؤَادِی حَتَّی لَرُبَّمَا قَطَعَ صَلَاتِی وَ شَوَّشَ عَلَیَّ قِرَاءَتِی قَالَ وَ أَیْنَ أَنْتَ مِنْ عُوذَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ علیه السلام قُلْتُ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ عَلِّمْنِی قَالَ إِذَا أَحْسَسْتَ بِشَیْ ءٍ مِنْ ذَلِکَ فَضَعْ یَدَکَ عَلَیْهِ وَ قُلْ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ اللَّهُمَّ مَنَنْتَ عَلَیَّ بِالْإِیمَانِ وَ أَوْدَعْتَنِی الْقُرْآنَ وَ رَزَقْتَنِی صِیَامَ شَهْرِ رَمَضَانَ فَامْنُنْ عَلَیَّ بِالرَّحْمَةِ وَ الرِّضْوَانِ وَ الرَّأْفَةِ وَ الْغُفْرَانِ وَ تَمَامِ مَا أَوْلَیْتَنِی مِنَ النِّعَمِ وَ الْإِحْسَانِ یَا حَنَّانُ یَا مَنَّانُ یَا دَائِمُ یَا رَحْمَانُ سُبْحَانَکَ وَ لَیْسَ لِی أَحَدٌ سِوَاکَ سُبْحَانَکَ أَعُوذُ بِکَ بَعْدَ هَذِهِ الْکَرَامَاتِ مِنَ الْهَوَانِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تُجْلِیَ عَنْ قَلْبِی الْأَحْزَانَ تَقُولُهَا ثَلَاثاً فَإِنَّکَ تُعَافَی مِنْهَا بِعَوْنِ اللَّهِ تَعَالَی ثُمَّ تُصَلِّی عَلَی النَّبِیِّ وَ السَّلَامُ عَلَیْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ.
📝ترجمهی روایت:
حریز گفت: به امام صادق علیه السلام گفتم: ای پسر رسول خدا! همانا من در سینهام بلبله (=آشوب) و درون قلبم وسوسهها پیدا میکنم تا اینکه چه بسا نمازم را قطع میکنم و قرائتم بر من مشوّش میشود.
حضرت فرمود: «تو کجایی از عوذهی امیرالمومنین علیه السلام؟! (یعنی چرا از این عوذه بیخبری؟!)»
گفتم: ای پسر رسول خدا! به من یاد بده.
فرمود: «هرگاه چیزی از آن را احساس کردی پس دستت را بر آن بگذار و بگو:
بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ اللَّهُمَّ مَنَنْتَ عَلَیَّ بِالْإِیمَانِ وَ أَوْدَعْتَنِی الْقُرْآنَ وَ رَزَقْتَنِی صِیَامَ شَهْرِ رَمَضَانَ فَامْنُنْ عَلَیَّ بِالرَّحْمَةِ وَ الرِّضْوَانِ وَ الرَّأْفَةِ وَ الْغُفْرَانِ وَ تَمَامِ مَا أَوْلَیْتَنِی مِنَ النِّعَمِ وَ الْإِحْسَانِ یَا حَنَّانُ یَا مَنَّانُ یَا دَائِمُ یَا رَحْمَانُ سُبْحَانَکَ وَ لَیْسَ لِی أَحَدٌ سِوَاکَ سُبْحَانَکَ أَعُوذُ بِکَ بَعْدَ هَذِهِ الْکَرَامَاتِ مِنَ الْهَوَانِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تُجْلِیَ عَنْ قَلْبِی الْأَحْزَانَ.
این را سه بار میگویی پس به یاری خداوندِ تعالی از آن عافیت خواهی یافت. سپس بر پیامبر، درود و بر اهل بیتش، سلام و رحمت خدا بفرست.»
منابع:
📗طبّ الأئمّة، ص ۲۷
📚بحارالانوار، ج ۹۲، ص ۱۳۷
✍🏻بیان:
✓باید دست را روی سینه و قلب گذاشت و این دعا را خواند.
✓باید حتی الامکان، دعا را با تلفظ صحیح عربی و حتماً با توجه به معنای آن بخوانید.
✓ترجمهی متن دعا:
به نام خدا و به خود خدا. خداوندا! به سبب ایمان بر من منت گذاشتی و قرآن را به من امانت دادی و روزهی ماه رمضان را به من روزی دادی. پس با رحمت و خوشنودی و مهربانی و آمرزندگی و همهی آنچه از نعمتها و احسان، دوستانه به من دادی، بر من منت بگذار. ای بسیار مهربان و ای بسیار بخشنده و ای همیشگی و ای همهبخش. تو پاکی و برایم کسی جز تو نیست. تو پاکی. بعد از این بخشیدههایت، از سستیها به تو پناه میبرم و از تو میخواهم که دلم را از غصهها جلا دهی.
✓این دعا را سه مرتبه بگویید و سپس صلوات بفرستید.
@TebboZendegiEslami