5.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️آیتالله میرباقری: مقصران تصمیمساز در 3 دهه اخیر، معترضان امروز هستند!
♦️آیتالله سید محمد مهدی میرباقری (عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس فرهنگستان علوم اسلامی): آنهایی که اسلام حداقلی را پیاده کردهاند عامل بحرانهای امروزی هستند.
♦️ بسیاری از افرادی که در سه دهه اخیر جزو تصمیمسازان بودهاند، حالا نشستهاند و ایراد میگیرند در حالیکه حاضر نیستند مسئولیت تصمیمسازیهایشان را بر عهده بگیرند.
هدایت شده از صابرین نیــوز
☑️خدا قوت به #بهادری_جهرمی سخنگوی دولت که تسلیم تحلیلهای محافظه کارانه نشد و امروز نیز در دانشگاه خواجه نصیر حضور پیدا کرد
کمترین دستاورد این حضور مستمر در دانشگاه ها، رسوایی اقلیت خشونت طلب و هتاکی است که با شعارهای رادیکال و رکیک، بی منطقی خود را بیشتر افشا میکند و منزوی تر میشود
💬امیرحسین ثابتی
ـــــــــــــــــــــــ
پایگاه خبری صابرین نیوز↙️
🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از صابرین نیــوز
👆سردار آزمون با درآمد چندین میلیارد تومانی یخورده، فقط یخورده! زندگیش تو آلمان سخته، برای همین دعا میکنه که قیمت بنزین بیاد پایین!😂
🔹این تازه اول زمستان سرده...
ـــــــــــــــــــــــ
پایگاه خبری صابرین نیوز↙️
🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از ایتا توییت
«زن»، «زندگی» اش را داد..
تا ما «آزادی» داشته باشیم:)
#شهدا..
➺ @Twitter_eita
هدایت شده از ✨فانوس شب✨
🔵خطبه ۲۲۱ نهج البلاغــــه🔵
شرح حال مُردگان
سلطت الارض علیهم فیه...................
✅زمین آنها را در خود گرفت
🔰واز گوشـت بدن های آنان خــورد
🔰واز خون آنان نوشیـد
🔰پس در شکاف گورها بی جان وبی
حرکت پنـهان مانده اند
🔰غائب شدگانی که کسی انتظار آنان را نمی کشد
🔰همسایگانی هسـتند که بایکدیگر انس نمی گیرند
🔰ودوستانی اند که به دیدار یکدیگر نمی روند
🔰با اینکه در یک جا گرد آمـده اند تنـهایـند
🔰خطرات آن جهان را وحشـتناک تر از آنچه می ترسیدند یافتند
🔰اگر می خواستند آنچه را که دیـدند توصیف کنند زبانــشان عاجز می شد
🔰حال بازبان دیگری باما حرف می زنند ومی گویند:
🔰چهره های زیبا پژمرده و بدن هــای ناز پرورده پوسیـــده شد
🔰تنگی قبر مارا در فـشـار گرفته...
✅مردم اگر پرده ها کنار برود"مردگان" را در حالتی می نگریـد که :
🌀حشرات گوش هایـشان را خـورده
🌀چشم هایشان به جای سـرمه پر از خاک گردیده
🌀وزبان هایی که باسرعت وفصـاحت سخن می گفــتند پاره پاره شده....
♻️ آه زمین چه اجساد عزیـــز وخـــــوش سیمـــایی را که با غـــذاهای لذیذ ورنگـین زندگی کردنـــد ودر آغــــوش نعـــــمت ها پرورانـــده شـــدند به کام خویش فروبرد.
📗ترجمه مرحوم دشتی صفحه ۴۵۳
🔆🔆🔅🔅🔅🔅
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 یادداشت بی منبع از #رضویان‼️
🔻 این روزها دوباره دلنوشته ای از سید جواد رضویان (بازیگر سینما) در خصوص حمایت از سپاه در فضای مجازی با موضوعات زیر بازنشر میشود که اعتباری ندارد و قبلا هم بازنشر و تکذیب شده بود
✅ #توجه : دوستان بسیار عزیز عنایت داشته باشند گاهی بازنشر مطالب اینچنینی حتی با محتوای مناسب موجب بی اعتباری دیگر یادداشت ها و سخنان درست و متقن هم خواهد شد؛ بی جهت اعتبارسوزی نکنیم.
🖌 #محمد_صادق_سلطانزاده_بشرویه
🔴به پویش مردمی #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از کانال خبری ، تحلیلی گردباد نیوز
بسم الله الرحمن الرحیم
وَيَا قَوْمِ اسْتَغْفِرُواْ رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُواْ إِلَيْهِ يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيَزِدْكُمْ قُوَّةً إِلَى قُوَّتِكُمْ وَلاَ تَتَوَلَّوْاْ مُجْرِمِينَ
ای قوم من! از پروردگارتان آمرزش بخواهید، آن گاه به سوی او بازگردید، [تا] برای شما باران فراوان و پی در پی فرستد و نیرویی بر نیرویتان بیفزاید، و می رمانه روی [از حق] برمگردانید.
سوره هود آیه ۵۲
سید مصطفی راوی:
عباسپور مقدم:
🔻آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. بسیار اندک بودند، امّا میخواستند «وانمود» کنند که فراونند. میخواستند «گروهکهای مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااینحال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند.
تصوّر میکردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعلهور شود. نهفقط «جرقه»، بلکه «آتشها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها همصدا و همداستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعرههای بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه دستوپا زدند و هوچیگری و روایتسازی و بازیپردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابانهای ایران.
و تلختر و سوزانندهتر از همه، روایتهای دروغین بود. و از این جمله، متهمساختن آیتالله خامنهای به «دیکتاتوری».
۲. آیتالله خامنهای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است.
او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینههای زاویهدار با او» به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینهها، «کارشکنی» و «سنگاندازی» نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۳. آیتالله خامنهای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بیعمل» و «عروسکهای خیمهشببازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، بهصورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است.
همحکومت ایران در چهارچوب قانون پیش میرود نه خواستههای شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایهای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۴. آیتالله خامنهای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار میورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با اینکه «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانیهای فرهنگیاش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامههای فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمانسازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکریاش. «آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۵. عدّهای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردید، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نهفقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجانزدگانِ بازیخورده» را از «غرضورزانِ بازیساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاجقاسم سلیمانی در وصیّتنامهاش، آیتالله خامنهای را «مظلوم» نخواند؟! چه خوندلها که نخورده است در این سالها، و چه دردها و رنجها که پنهان نساخته است در عمق سینهاش ... . از چشمانِ قلمم، اشک میچکد و از حنجرهاش، فریاد برمیآید.
#مهدی_جمشیدی.
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 این فیلم مدرسه صدرا شاهرود هست
🔻بعد از اینکه یکی از معلمان مطالب نادرستی درباره نظام و رهبری و انقلاب مطرح میکنه و به نیروی انتظامی توهین میکنه (که پدر یکی از دانش آموزان از کارکنان نیروی انتظامی بوده) دانش آموزان تا اخراج اون معلم از مدرسه ایستادگی میکنن. بعد هم از ماموران پلیس در مدرسه قدر دانی میکنن و از پدر دوست شون هم تقدیر میکنن 🇮🇷
👏دمتون گرم بچههای شاهرود
پرچمتون بالاست 💐
➕ به #انجمن_علمی_بیانیه_گام_دوم بپیوندید👇
🆔 http://eitaa.com/analysts
🌺🍃
🍃
هدایت شده از صابرین نیــوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه بازداشتش کنن
میشن نیروی سرکوبگر ظالم.
اگه بازداشتش نکنن
میشن ترسوهای بزدل.
مظلومیت یعنی همین شرایطی که گفتم.
ـــــــــــــــــــــــ
پایگاه خبری صابرین نیوز↙️
🆘@sabreenS1_official
6.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشتباهاتی که ما در نقد دیگران داریم و تاثیر گذاری نقد مارو کاهش میده..
روش نقد پیامبران چی بوده؟
چطور نقد درست انجام بدیم؟
آیا تابهحال بر این اساس نقد میکردیم دیگران را؟