روز عاشورا خیلی به امام حسین میگفتن بُغضاً لأبيك؛ ینی از بغض و نفرت بابات علی میزنیمت.. امروز زیاد به امام حسین بگیم: «حُبّاً لِأبیک»، از محبت پدرت علی، امروز اومدیم برات
میگفت: دل شکوندن که کاری نداره. فقط لازمه اون آدم برات مهم نباشه.
اما باید بگم عزیزِ من، اتفاقا خیلی سخته! اینکه راحت بتونی ستم کنی هنر میخواد. اونم هنری به نام وجدان خاموش!