-
میدونین بزرگ ترین اشتباهتون چیه؟ لحظه های خوش رو سرسری رد میکنین ولی لحظه های غمگین رو با تمام وجود زندگی میکنین...
-
|تیفآء|
-
منم گفتم عیبی نداره؛
ولی بعدش ذوقم کور شد،برق چشمام خاموش شد...
من گفتم عیبی نداره...ولی تا دلت بخواد عیب داشت:)
-
|تیفآء|
-
هیچوقت نفهمیدم وقتی حالم بده چجوری باید از بقیه کمک بخوام،تو حال بد فقط غیب میشم وقتی خوب شدم برمیگردم:)
-
|تیفآء|
-
حالا بگو شربت ِسرما خوردگیایِ بچگیت تلخ بود یا این روزایی که داری میگذرونی؟!.
-
|تیفآء|
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- تو از هر منظر اولی . . 🕊♥️ ؛
#حضرتابالفضل #حسینستوده
تــیـــفــآء𐙚
- تو از هر منظر اولی . . 🕊♥️ ؛ #حضرتابالفضل #حسینستوده
²روزتامآهنوکری.