-
و تو آن کوهی که نمیتوانی واژههایی را که بر سینهات کندهاند، بخوانی.
-
|تیفآء|
-
و من گاهی تمام احساساتم را در درونم حبس میکنم زیرا هیچ کلماتی برای شرح آن نمییابم.
-
|تیفآء|
-
من پذیرفتهام که گاهی ممکن است ما برای آدمها فقط پناگاهی باشیم تا زمانی که یک خانه ی امن پیدا کنند و بروند.
-
|تیفآء|
-
فقط یه دختره که بعد از کلی گریه کردن بره جلو آینه ببینه با گریه هم قشنگه یانه💘🎀.
-
|تیفآء|
-
تایپم تا ابد اون آدمیه که تو دعوا مراقب حرفاش و رفتارش هست چون میدونه چقدر حساسم😌💘.
-
|تیفآء|
Karbala_ٍMp3.mp3
زمان:
حجم:
5.7M
کم آوردم بخدا..؛🥺💔
دارم راست میگم...؛!
#دلتنگکربلا