-
همه دنبال "آدم خوب" می گردن ، اما هیچکس سعی نمی کنه آدم خوبی باشه :)
-
#دلی
-
من همیشه برای بقیه اون آدمی بودم که خودم آرزو داشتم یکی شبیهش رو داشته باشم .
-
#دلی
-
تهش اینو فهمیدم آدما میتونن حرفایِ خوبی بزنن ولی آدم خوبی نباشن ..
-
|تیفآء|
هدایت شده از تــیـــفــآء𐙚
چرانیستم؟
بودم، ندیدین.
حرفزدم، نشنیدین.
دلمروگذاشتم، شکستین.
نیستم، چونبودنمبراتونعادتبود.
نیستم، چونفکرکردینهمیشهمیمونم.
نیستم، چونخستهشدم.
نیستم، چوندیگهدلینموند.
نیستم، چونبودنیکهقدرندونن، زخممیشه.
نیستم . . .
ودیگههمبرنمیگردم.
|تیفآء|