هدایت شده از تــیـــفــآء𐙚
چرانیستم؟
بودم، ندیدین.
حرفزدم، نشنیدین.
دلمروگذاشتم، شکستین.
نیستم، چونبودنمبراتونعادتبود.
نیستم، چونفکرکردینهمیشهمیمونم.
نیستم، چونخستهشدم.
نیستم، چوندیگهدلینموند.
نیستم، چونبودنیکهقدرندونن، زخممیشه.
نیستم . . .
ودیگههمبرنمیگردم.
|تیفآء|
-
حسینجان..❤️🩹
ڪارۍڪنباماڪهبعدازمرگ؛
اگرسوالڪردند..
"بماقضیتعمركیاابنآدم؟
بتوانیمبگوییم:
بِحُبِّالحُسَین :)
#امامحسینقلبم🫀
-
|تیفآ|
-
آقا جان...🕊
-گدا نمیخواهی؟:)
دختر بی وفا نمیخواهی ؟:)
کاش میشد..! ز من سوال کنی...؟
دخترم کربلا نمیخواهی ؟:)
#کربلا
-
|تیفآ|
تــیـــفــآء𐙚
دوستان مارو از دعاهای خیرتون محروم نکنید:)🖤⁴
دوستان مارو از دعاهای خیرتون محروم نکنید:)🖤⁵