-
حسینجان..❤️🩹
ڪارۍڪنباماڪهبعدازمرگ؛
اگرسوالڪردند..
"بماقضیتعمركیاابنآدم؟
بتوانیمبگوییم:
بِحُبِّالحُسَین :)
#امامحسینقلبم🫀
-
|تیفآ|
-
آقا جان...🕊
-گدا نمیخواهی؟:)
دختر بی وفا نمیخواهی ؟:)
کاش میشد..! ز من سوال کنی...؟
دخترم کربلا نمیخواهی ؟:)
#کربلا
-
|تیفآ|
تــیـــفــآء𐙚
دوستان مارو از دعاهای خیرتون محروم نکنید:)🖤⁴
دوستان مارو از دعاهای خیرتون محروم نکنید:)🖤⁵
-
خواب دیدم ك سرت بر سر ِخاك افتاده است ..
رنگ ِاین خاك همان است ، بیا برگردیم : )
-
|تیفآء|
-
فرقی دگر ندارد ایام سخت و سهلش ،
مارا غم حسین بس ، دنیا برای اهلش .
-
|تیفآء|