شاید باورتون نشه؛ اما امروز رفتیم حرم و عکاسی عقد داشتیم. (من و همسرم 😃)
the riha | دِ ریحا
شاید باورتون نشه؛ اما امروز رفتیم حرم و عکاسی عقد داشتیم. (من و همسرم 😃)
من زمان عقدم عکاسی نداشتم (شروع دوران کرونا بود و اصلا اینقدر عکاسی و ژست گرفتن باب نبود) برای همین دوست داشتم عکس عقد داشته باشم. دیگه امروز قسمت شد.
چقدرم ضایع بود 😭 یعنی اینقدر با همسرم میخندیدیم که خدا میدونه. مردم که رد میشدن اینجوری 😧 بودن که اینا چرا اینقدر باهم صمیمیان؟؟ *ما درحالی که چندساله سر خونه زندگیمونیم*