میدونه دوسش دارم!!!حتی بعضی وقتا بهم میگی من که اینهمه بهت بدی کردم چجوری هنوزم اینقددد دوسم داری🙂🙂
ـــ ــــــــــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــ
خب دراین باره باید بگم
با کسی نباش که داره بهت اسیب میزنه
میدونم دوسش داری ولی رفیق
اون مهم تر از خودت نیست
هیچکس مثل خودت نیست
برای خودت ارزش قائل باش
در اینده میرسی به اون چیزی که میخوای فقط قوی باش خب؟🌿