رویایِ سبزِ جنگل
اول سلام خب نوبتی هم باشه نوبت تقدیمی دادن رویایِ سبزِ جنگل رسیده و من میخام به هریک از چنل ها یک
و من رفتم سرچ کردم دیدم عوووو چقدر
این پیامو فور کردن😂😍
رویایِ سبزِ جنگل
من ادمین دارم😂 ولی انگار ندارم کجایید؟؟ چرا فعالیتی نیستتت💔😐😂
سلاممندوروزنتنداشتمساری😔✔️
رویایِ سبزِ جنگل
تو توے صورتۍ ترین نقطہ ۍ ذهنم جا دارے جایۍ کہ رزهایِ خجالتی نی شِکفن و بوتہ های توت فرنگێ جوونہ می
آنشب پنجره ها را شکست
و رفت دلخسته اۍ به وسعت فریاد
کوچه ها دستی به روۍ بوته ی یاسی
کشید و گفت هرگز ز خاطرم نرود یاد
کوچه ها در سینه یک سبد غزل ناتمام داشت چنگال بغض،حنجره اش را فشرده بود شعر غروب در نگهش شعله میکشید
آری،به سرنوشت خزان ،دل سپرده بود
گفت از دیار خاطره ها میروم ولی باقی
است پشت پنجره ها جاۍ خالی ات جاری است از نگاه قشنگت زلال عشق
هرگز مباد چشمه ی من،خشکسالی ات
یک سبد غزل ناتمام
آسمان_رویایِ سبزِ جنگل