طبق ظاهر این آیه مبارکه بعد از نصر و موفقیت، باید تسبیح و استغفار کرد:
اذا جاء نصرالله و الفتح... فسبح بحمد ربك واستغفره...
قبل یا بعد نماز صبح به نیت تداوم توفیقات جبهه مقاومت ۷۰ بار بگوییم "استغفرالله ربي و اتوب اليه"
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا
عزیزم فعلا نمیتونم برات میو کنم دارم اسرائیلو پاره میکنم
@TheHe313 | منتقم مدیا
تلویزیون هم قاطی کرده یه طرف نوار مشکی یه ورم نیو دف تنبک
@TheHe313 | منتقم مدیا
توی تاریخ بنویسن ایرانیها کاری کردن که برای اولین بار خورشید از سمت مدیترانه طلوع کنه
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جاااان
شاهزاده باشه
@TheHe313 | منتقم مدیا
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دم موشک صاف میفته روی اسرائیلیه له میشه😄
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
دم موشک صاف میفته روی اسرائیلیه له میشه😄 I👇بــــپیوندید I @TheHe313 | منتقم مدیا
این موشک اصفهانی بوده
گفته تا اینجا اومدیم حیفس پوکه ها الکی هدر بره