میشه اگه ناخواسته اینجا چیزی گفتم که ناراحت شدین یا به دلگرفتین حلال کنین لطفاً؟
*اگر مشکلی هست میتونیم با هم درموردش صحبت کنیم.
خیلی خستهام. از اون خستگیهایی که فکرت رو انقدر مشغول نگه میداره که نمیذاره خوابت ببره و گنجشکک توی سرت هی از این شاخه به اون شاخه میپره تا بیدار نگهت داره.
"برکه"
کاش اسم من امید بود، اسم داداشم ایمان.
کاش یه خواهر کوچولو داشتم که صداش میکردم آبجی ببعو. 👈👉