📪 پیام جدید
سلام نیل
میخواستم بپرسم توی دوره کارشناسی از آپ و وبسایت هوش مصنوعی هم استفاده میکردی و اگر آره چیا بودن؟
~ سلام،
از Pi میتونی جهت دردودل کردن استفاده کنی و راهنمایی بگیری.
از chatgpt میتونی برای پیدا کردن داده و اطلاعات استفاده کنی، copilot هم همینکار رو میکنه و تا جایی که من فهمیدم خلاصههای خوبی هم میتونه تحویلت بده.
📪 پیام جدید
یه هوش مصنوعی هست به نام گاما فکر کنم اسمش همین بود که اون برات پاور پوینت درست میکنه
~ هوم، من پاورپوینت رو ترجیح میدادم خودم درست کنم. به جای برنامهی PowerPoint با سایت Canva انجام میدادم خیلی نتیجه جذابتر میشد.
روانشناسی خیلی بیشتر فردگرایانه به همهچیز نگاه میکنه و لنز بهشدت نزدیکبینی داره. الان که باید جامعهشناسی رو هم بخونم همهچیز رو باید با لنز دور-بین نگاه کنم مثل موقعی که شماره عینک عوض میشه و تا مدتی طول میکشه بهش عادت کنی احساس گیجی میکنم.
خیلی سرم رو شلوغ کردم، چندین موضوع رو با هم دارم راست و ریس میکنم و داره سختم میشه.
بخوایم نیمهی پر لیوان رو نگاه کنیم تا قبل از این حتی در نظر گرفتن یک هدف هم برام سخت بود و دنبال کردنش به همین میزان خستهم میکرد. باز هم خداروشکر.