روانشناسی خیلی بیشتر فردگرایانه به همهچیز نگاه میکنه و لنز بهشدت نزدیکبینی داره. الان که باید جامعهشناسی رو هم بخونم همهچیز رو باید با لنز دور-بین نگاه کنم مثل موقعی که شماره عینک عوض میشه و تا مدتی طول میکشه بهش عادت کنی احساس گیجی میکنم.
خیلی سرم رو شلوغ کردم، چندین موضوع رو با هم دارم راست و ریس میکنم و داره سختم میشه.
بخوایم نیمهی پر لیوان رو نگاه کنیم تا قبل از این حتی در نظر گرفتن یک هدف هم برام سخت بود و دنبال کردنش به همین میزان خستهم میکرد. باز هم خداروشکر.
📪 پیام جدید
سلام نیل
خواستم بهت بگم استادم هم کتاب گیدنز رو پیشنهاد دادن 🩵
~ سلام خییلی متشکرم 🦋
چهارده ساعته که خونه نیستم. صبحم رو با چای دمنکشیده و دیدن یه کامیون اسب شروع کردم، چهارتا کلاس و یه همایش گذروندم و حال کلاس هشت صبح فردا رو ندارم.
برای اینکه بچههایی که هنوز فارغالتحصیل نشدن نترسن، این رو بگم که لزوماً اینطور نیست و صرفاً چون از تموم شدن درس و بیبرنامگی بعدش میترسین تصمیم به ادامه تحصیل نگیرین 🤝