📪 پیام جدید
سلام نیل
خواستم بهت بگم استادم هم کتاب گیدنز رو پیشنهاد دادن 🩵
~ سلام خییلی متشکرم 🦋
چهارده ساعته که خونه نیستم. صبحم رو با چای دمنکشیده و دیدن یه کامیون اسب شروع کردم، چهارتا کلاس و یه همایش گذروندم و حال کلاس هشت صبح فردا رو ندارم.
برای اینکه بچههایی که هنوز فارغالتحصیل نشدن نترسن، این رو بگم که لزوماً اینطور نیست و صرفاً چون از تموم شدن درس و بیبرنامگی بعدش میترسین تصمیم به ادامه تحصیل نگیرین 🤝
خیلی بستگی داره به ویژگیهاتون، اینکه چطور با ابهام زندگیای که خودتون باید صفر تا صدش رو بچینین کنار بیاین، اینکه توان برنامهریزی داشته باشین و به زمان مسلط بشین، در مسیر علایقتون به صورت چند بعدی اهدافی درنظر بگیرین و بهشون پایبند باشین
که بهتر شدن همهی اینها ممکنه کمی زمان ببره ولی با تجربه و مطالعه، پیشرفت قطعاً اتفاق میافته ⭐️