برای اینکه بچههایی که هنوز فارغالتحصیل نشدن نترسن، این رو بگم که لزوماً اینطور نیست و صرفاً چون از تموم شدن درس و بیبرنامگی بعدش میترسین تصمیم به ادامه تحصیل نگیرین 🤝
خیلی بستگی داره به ویژگیهاتون، اینکه چطور با ابهام زندگیای که خودتون باید صفر تا صدش رو بچینین کنار بیاین، اینکه توان برنامهریزی داشته باشین و به زمان مسلط بشین، در مسیر علایقتون به صورت چند بعدی اهدافی درنظر بگیرین و بهشون پایبند باشین
که بهتر شدن همهی اینها ممکنه کمی زمان ببره ولی با تجربه و مطالعه، پیشرفت قطعاً اتفاق میافته ⭐️
تصویر نمیذارم که دلتون نخواد ولی در کل هم مواد لازمش در دسترسه و هم از لحاظ انیمیشن موش سرآشپز نوستالژیه. از بچگی دوست داشتم امتحانش کنم و بالاخره موفق شدم درستش کنم. پیشنهاد میکنم امتحان کنین. 🤌
کسی اینجا هست که در اقلیت بودن رو تجربه کرده باشه؟
(یعنی حداقل برای مدتی جایی قرار گرفته باشه که تقریباً همه آدمهای اطرافش باهاش متفاوت باشن، تفاوت میتونه ظاهری و سطحی یا فکری و عمیق باشه.)
برای تکلیفم باید با چنین فردی مصاحبه کنم در حد چندتا سوال کوتاه. 👈👉
*فعلاً کارم راه افتاده.
قبل کلاس آخر یه امریکانو گرفتم که خستگیم دربره و خوابم نگیره، خیلی جواب بود ولی بههرحال مرگ بر امریکا. 😔
📪 پیام جدید
چیزایی که گفتیم جواب بود یا نه؟ یا کلا اشباه گرفتیم موضوعو؟😂😭
~ اکثرا یا تفاوت فردی گفته بودین یا حالت نابرابری موقعیتی و تکافتادن در یکسری جهات، مدنظر استادم بیشتر اقلیت ساختاری بود که این شکاف بین افراد عمیقتر باشه مثل تفاوت دینی، زبانی، قومی و..
با یکی از اعضا که تجربه زندگی در کشور دیگهای رو داشت صحبت کردم، البته نوشتاری و امیدوارم همین رو قبول کنن ازم.