eitaa logo
"برکه"
534 دنبال‌کننده
431 عکس
11 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
این‌که چرا نمی‌اومدم ربط داشت به محتوایی برای تولید کردن نداشتن و یکی دوروز که به بی‌محتوایی می‌گذره آدم می‌ترسه بیاد ببینه ۷۴۸۳۹ نفر لفت دادن.
امشب یک‌دقیقه بیشتر چی‌کار کردین؟
خودم: یک دقیقه بیشتر نگران کارهای دانشگاه بودم.
کاش زمستون برای انسان هم به معنی خواب زمستونی و استراحت بود. :(
فکر کنم همون‌طوری که اگه بخوای بدونی دقیقاً چه لحظه‌ای و چطور خوابت می‌بره محتوم به بیداری می‌شی، به این‌که چه‌وقتی خوابت کامل می‌شه فکر کنی هم خواب ناراحتی خواهی داشت.
📪 پیام جدید میگم الان که ارشد یکساله شده یعتی فقط دو ترمه؟ بنظرت خوبه اینجوری؟ ~ فعککک نکنم.
سی و دو واحد باید پاس بشه، الان سه‌ترم ده واحده پاس می‌کنن و ترم آخر هم دو واحد پایان‌نامه. اگر ترم آخر برداشته بشه که منظور هم همینه، باید دو ترم ۱۵ واحده پاس کنی تا ترم آخر زمان برای پایان‌نامه داشته باشی.
از دست خودم و همه تا اطلاع ثانوی خسته‌م.
اینجا هم خیلی دوست نداشتنی و ناجالب شده، حس می‌کنم باید ازش اسباب‌کشی کنم ولی حوصله‌ی بنا کردن جای جدید هم نیست فعلاً. پس عذرم رو بپذیرید بابت فضای بی‌فایده‌ی این‌جا نمی‌دونم باید چیکارش کنم.
از بعدازظهر تا الان داشتم یه پاورپوینت برای ارائه‌م درست می‌کردم، با چشم‌های سوزان اومدم بهتون بگم که تموم شد و به نظرم چیز خوبی شده و شب بخیر.
توی لیله الرغائب هیچ آرزویی نکردم، هنوز حساب نیست دعا کنیم؟
📪 پیام جدید https://eitaa.com/24771964/7025 یکم دیره ولی خداقوت 🤝 ~ 🤍🤝