وای که چهقدر راحته از دور به ماجرایی که گذشته نگاه کنی و بگی کاملاً میشد حدس زد چه اتفاقی قراره بیفته.
اما در حقیقت فرق بین اونی که درک درستی از قضایا داره و ارتباطشون رو درک میکنه با اونی که به تکههای پراکنده نگاه میکنه اینه که اولی میتونه از قبل پیشبینی کنه و پازل رو پیشاپیش بسازه درحالیکه دومی تازه بعد از وقوع ماجرا میفهمه هر تکه به کجا تعلق داشت و توهم برش میداره که من میدونستم. (آره میدونستی اما در کنار صدتا احتمال دیگه که اگه هر کدوم از اونها هم واقعی میشد فکر میکردی نظر تو هم بر اون بود!)
انسان کوچک بیچاره باید همهچیز باشه؛ دینی، سیاسی، علمی، اقتصادی، کاری و و و...
سخت و خستهکنندهست، راه دررو هم نیست.
صاحبعزا منم که جوانان سینهچاک
وقتی زوال میهن خود را
فریاد میزنند
هورا نمیکشم
یا کف نمیزنم
زیرا ز هر طرف که فتد کشتهای به خاک
صاحبعزا منم!
-از افشین علا.
هدایت شده از سبزمبهم.
https://pishnamaayesh.ir
حتما بازش کنید. وارد قسمت ۳۱۹ بشید و شهید شبیه به خودتون رو بشناسید با سوالهایی که جواب میدید. خیلی قشنگتر از ایناست.
https://eitaa.com/hajistage/19082
ایوای من الان دیدم برکه هم توی لیستشون هست 💘
زیارت قبول، دعا کنین بطلبن.
هدایت شده از 🇵🇸Season2🇮🇷🎒
با نماز خوندن داری میگی من صدای خودم و وجودم رو شنیدم. من نیاز دارم کسی رو بپرستم و به چیزی باور داشته باشم. این در ذات منه. من به اطرافم نگاه کردم. به افرادی که شهوت پرستیدن، پول پرستیدن، سلبریتی پرستیدن، معشوقشون رو پرستیدن، کارشون، خودشون و......
و من از بین همه اینها میخوام که تو رو بپرستم خدایا. چون نهایت همه اونها پوچیه. نهایت همه اونها فانی بودن و عدم ثباته.
نتیجه اشتباه پرستیدن فجایع تاریخ بشریته که داره مدام تکرار میشه.