هدایت شده از سارانگ
خیابانیاس؛دعایسِمات.mp3
زمان:
حجم:
16.2M
چند دقیقه آرامش به خودتون تزریق کنین✨️.
همین الان سریال " Tomorrow " تموم کردم . واقعا سریال جالب و خوبی بود ؛ سریالی بود که بدون کلیشه و دراما های الکی پیش رفت و هر قسمت قدی تر از قبل بود ؛ بازیگر های عالی و کاربلدی هم داشت .
ولی شنیده بودم بهش پرداخته نشده و واقعا ناراحت شدم ؛ به جای اینکه سریال های ابدوخیاری ببینیم باید بگردیم دنبال فیلم های قوی و تا جای ممکن بدون کلیشه که این فیلم هم جزوش بود .
*بار اولم نبود که دیدنش و میشه گفت ریواچش کردم ولی برای بار دوم هم باز جذاب بود : ))))