همیشه نیاز نیست ملاحظه دیگران رو بکنیم ؛ همیشه نیاز نیست اولویت اولمون دیگران باشن .
همیشه نیاز نیست خواسته های خودمون رو فدای دیگران کنیم .
بعضی وقتا چون نمیتونم کاری بکنم فقط دوری میکنم ، چون نمیتونم حقمو بگیرم سعی میکنم با طرف رو به رو نشم تا حقم بیشتر خورده نشه و این کار در دراز مدت بهم آسیب میزنه ؛ ولی کاریشم نمیتونم بکنم .