دیگر اشتباه نکن.
بحث با شما مثل آب در هاون کوبیدنه. حداقل به خودت دروغ نگو ، منتخب ما برای این کار ساخته شده بود.
گریم میگیره از بعضی حرف ها؛ از کسایی که فکر میکنن عقل کلا و کاملا حق به جانب هرچیزی میگن؛ از اینکه بدون فکر حرف میزنن و بدون مطالعه نظر میدن؛ از اینکه اینقدر فکرشون و کارشون فاسده؛ از اینکه میدونن دارن اشتباه میرن ولی بازم میرن.
آدم از کسی ناراحت میشه که ازش توقع داره. ازش انتظار داره کاریو که باید بکنه، انتظار داره یه کاریو نکنه، انتظار داره درک کنه، انتظار داره بفهمه. اگر دیدید از دستتون ناراحت شد بدون روی شما حساب ویژه باز کرده وگرنه چرا باید ازکسی که توقعی نداشت ناراحت شد !.