؛
گل دادن را اجباری کنید. گل دادن به پدر، گل دادن به مادر، گل دادن به خواهران و برادرانمان، گل دادن به معشوقمان، گل دادن به دوستانمان، گل دادن به آدم هایی که چند صباحی با ما بودند، گل دادن به دختر بچه های شب های تجمع، گل دادن به پیرمرد ها و پیرزن هایی که هرشب با یک دست عصا و با دست دیگر پرچم میگیرند، گل دادن به عمه ها و خاله هایمان، گل دادن به بچهای فامیل، گل دادن به آنانی که برما ستم روا داشتند، گل دادن به معلمانمان و از همه مهم تر خودمان اول از همه گل دادن به خودمان را واجب کنید.
هر بار با خودم تکرار میکنم "شده دلتنگ کسی باشی و از شدت غم، وحشی و هار شوی پاچه بگیری همه را؟" امام رضا ببین کاراتونُ..
به مشکل ریحانه دچار شدم امشب (نمیتونم آهنگ بفرستم). حرف دل ترین مداحی رو پیدا کردم ولی نمیتونم براتون بفرستم. دردونفرین
اصلا نمیدونم میتونم خودم رو معلم صدا بزنم یا نه ولی بلاخره هم روز معلم و هم روز دختر مبارکم باشه💘. قربونخودمبرم.
اُردیبهشت با اُردیبهشت /
برای من که چندسال در یزد، زیستن را آموختم دومی انتخاب محتمل تریست. اُردی در زبان من معانی فروان دارد اما یکی از آنان به معنای (آوردن) است.
اُردیبهشت / آوردیبهشت