اصلا نمیدونم میتونم خودم رو معلم صدا بزنم یا نه ولی بلاخره هم روز معلم و هم روز دختر مبارکم باشه💘. قربونخودمبرم.
اُردیبهشت با اُردیبهشت /
برای من که چندسال در یزد، زیستن را آموختم دومی انتخاب محتمل تریست. اُردی در زبان من معانی فروان دارد اما یکی از آنان به معنای (آوردن) است.
اُردیبهشت / آوردیبهشت
میبینی عزیزکم؟ تمام آدم هایی را که در این کره خاکی میبینی نیازمند هستند، نیازمند کسی که آنها را تایید کند و مهر خوب بودن بر پیشانیشان نهد. تمام آدم های زندگیات نیازمند کسی هستند که گهگداری بیایند و از آنها تعریفی کند؛ گمان نکن که میگویم چیز بدیست نه! اتفاقا خوبست این که کسی باشد تا تو را در دید خودت بالا برد خوب است که کسی باشد تا تعریفی کند باشد تا از تو برایت بگوید اینگونه خودت را بیشتر دوست خواهی داشت.
اما نمیدانم چرا تعریف کننده من چند صباحیست که گمشده است.