و من فقط یه چیز میدونم اونم اینکه اگه همنجور ادامه پیدا کنه من قطعا این ترم را خواهم افتاد.
عاشق بهار/اردیبهشتم .
عاشق رنگ سبز درختانم، عاشق بوی بهار نارنج درخت های همسایهمون که سر کج کرده و از دیوار حیاط من رد شدهام، عاشق تونل سبزی هستم که درخت های خیابان برامون درست کردن، عاشق باد ملایم وسط روزم، عاشق این ماهم.
شهدا عاشق ترن؛ شاید مدت کمی با هم زندگی کنن اما اون لحظات رو واقعا عاشقانه زیستن؛ نه عشق های زمینی نه اون طور که برای مثل منی تعریف شده؛ عاشقانه ای از جنس نور، از جنس شاید بهشت.