+اونم تو رو دوست داره؟
-آره..
+خودش بهت گفته؟
-نه.
+خب پس از کجا فهمیدی!
-راستش بهش کتاب قرض میدم.. وقتی کتاب رو پس میگیرم میبینم لاش گل گذاشته::))
نوشته بود "انقدر خوبی هاتون رو به یاد دیگران نیارید و منت نذارید." اما من میخوام بنویسم "لزوماً هر آدمی که خوبی هاش رو بیاد دیگران آورد منت نذاشته؛ اون فقط یادآور شده، اون فقط میخواسته طرف یادش بیاد که وقتی تنها بود کی کنارش بود. فقط میخواسته یادش بیاد و بگه فلانی وقتی کسی کنارت نبود، من بودم. وقتی تنها بودی، من بودم. وقتی گوش شنوا نداشتی، من بودم. وقتی از همه جا و همه کس بریدی، من بود. وقتی راه چاره نداشتی، من بودم. وقتی مطمعن بودی ته راهی، من بودم. وقتی حالت حتی از خودت هم بهم میخورد، من بودم. وقتی اولویت دیگران نبودی، من بودم. وقتی یک قدم تا مرگ فاصله داشتی، من بودم. من بودم تو همه سختی هات پس تو یادت باشه؛ تو فراموش نکن. تو وقتی حالت خوب شد و اولویت اول کسایی شدی که توی حال بدیت تنهات گذاشتن، منو فراموش نکن."