هدایت شده از خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
عاشقِ امتحان کردن غذا ها و طعم های جدیدم، کلا تجربه کردنِ چیز های جدید رو خیلی دوست دارم، حتی به غلط.
شاید اگر شاخه ای گل بودم در دکانی ساده زندگی را آسان تر میگرفتم. اما چکنم که انسانی جاهطلب و زیاده خواه شده ام در دنیایی که باید سخت گرفت تا حساب شوی.
نمیدانم یا خیلی سخت گرفتهام یا واقعا سخت است.
هدایت شده از «منِفیالحال»
• ما معتقدیم واسه روضهی پسرِ فاطمه(س) خرج نکنیم، واسه کی خرج کنیم؟ و سپس معتقدیم بهترینهای جهان رو باید برای عزاداران و گریهکنانِ حسینِ زینب(ع) باید فراهم کرد. و سپستر معتقدیم توی راهِ امام حسین(ع) فقط به عدهای توفیق خرج کردن براشرو میدن ..
قراره برای عشاق ابیعبدلله ۱۰۰ فرش لاکی بخریم. همچنین، هزینههای جاری موکب بزرگی که داریم راه میندازیم هم هست دوست داشتیم شماهم سهیم باشید. اگر مایل بودید، نیت کنید و از ۱۰هزارتومان تا هرچند میلیونی که خودتون یا خونوادهتون قصد داشتید نذرِ امام حسین(ع) کنید!
• اگر سوالی داشتید یا خواستید مبالغ بیشتری کمک کنید | ارسال فیش(حتماً): @IMBOKA
شمارهکارت (بزنید روی شماره، کپی میشه):
-
5
022291323706513هلیا موذنی
برید پول زور وَدید
البته که برای پسر خانم فاطمه زهرا خرج نکنید برای کی میخواید خرج کنید!